Importat de pe meleaguri americane, cu priza fantastica la clientii romani, fenomenul Black Friday constituie un instrument de marketing valorificat la noi in principal pe piata de produse electronice si electrocasnice. De ce nu am avea insa si o avalansa de oferte promotionale in piata rezidentiala? In afara de cateva anunturi punctuale din partea dezvoltatorilor, care deseori includ doar beneficii in plus la achizitia unui apartament, precum vacante sau bucatarii mobilate si echipate, dar nu si reduceri serioase de pret, isteria Black Friday pare sa nu prinda in imobiliare.

"Este destul de dificil de aplicat principiile Black Friday pe piata imobiliara, in primul rand pentru ca acest concept se bazeaza, desi nu exclusiv, pe discounturi mari aplicate unor produse ce stau pe stoc. Practic reprezinta o mare campanie de destocare, ce se potriveste de minune retailului. Pe piata imobiliara vorbim de apartamente impartite, in functie de modul de vanzare, in mai multe segmente", spune Daniel Crainic (foto), head of marketing & communications Imobiliare.ro.

Citeste articolul integral pe Wall-Street.ro PRO.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri