Cele mai cautate tipuri de apartamente din cadrul targului au fost cele de 1 si 2 camere, in proportie de 85%, cele de 3 camere reprezentand o pondere de 15% din preferintele vizitatorilor. Majoritatea solicitarilor de apartamente au vizat achizitia prin credit bancar, in proportie de 70-80%, nivelul creditelor avute in vedere de vizitatori situandu-se intre 40-60.000 euro. Criteriile de achizitie pentru potentialii clienti prezenti la targ au fost pretul, locatia si suprafata locuintelor.

"Cele 27 de companii expozante au stabilit in patru zile peste 4.000 de contacte cu potentiali cumparatori si au programat in perioada imediat urmatoare peste 1.000 de vizionari ale apartamentelor cu care au participat la expozitie", a declarat citata de NewsIn, directorul general Plus Media, Felicia Iordache, organizatorul targului de la Cluj. Una dintre firmele expozante a inregistrat chiar o cerere pentru 30% dintre apartamentele scoase la vanzare - adica aproximativ 50 - in proportie de 95% pentru investitie, fara credite, ceea ce reprezinta un fapt remarcabil in acest domeniu, a adaugat Iordache.

A doua editie a Targului de Apartamente Condominium a fost organizata la Cluj Napoca in perioada 17 - 20 mai si a atras peste 9.000 de vizitatori, clujeni sau din alte localitati transilvane, dar si din Bucuresti. Apartamentele expuse la Cluj sunt amplasate in toate cartierele orasului si in localitatile limitrofe, dar au existat si oferte de apartamente la Mamaia, care au fost rezervata in proportie de aproximativ 15%.

Citeste si:

Organizatorii mai pregatesc pentru acest an Targul International de Apartamente Condominium, care va avea loc la Sala Palatului Bucuresti si Salonul Condominium-Deco, care se vor desfasura in perioada 18-21 octombrie.

Pro Active Business Communication si Plus Media, sunt doua companii de relatii publice si organizari de evenimente, targuri si expozitii, care activeaza pe piata romaneasca de peste sase ani.