„Noua investitie demarata la Iulius Mall Timisoara face parte din programul nostru de consolidare a unui proiect care a ajuns la faza de maturizare. Asa cum am promis la inaugurarea de la Timisoara, mall-urile noastre traiesc, manifestand o dinamica speciala, pentru a aduce clientilor nostri cele mai bune si cunoscute branduri din lume”, a declarat Iulian Dascalu, presedintele Iulius Group.

Lucrarile de extindere vor fi finalizate in anul 2008. Corpul de cladire nou creat va fi compus dintr-o parcare subterana care va suplimenta cu inca 1.000 numarul locurilor de parcare deja existente la Iulius Mall Timisoara. Un nivel intreg, aproximativ 15.000 mp, va fi ocupat de catre Auchan, una dintre cele mai importante companii de retail din lume, cu aproape 400 de hipermarketuri deschise in 12 tari. Este un parteneriat strategic incheiat intre Iulius Group si compania franceza, Auchan fiind prezent, din octombrie a.c., in Iulius Mall Cluj, iar de anul viitor in Timisoara si in Iulius Mall Suceava.

„Restul spatiilor disponibile vor fi alocate pentru magazine tip department store ale unor companii internationale foarte cunoscute, care si-au facut recent intrarea sau abia urmeaza sa intre pe piata romaneasca. Continuam si extinderea ofertei noastre de entertaiment. In acest moment pregatim deschiderea, in luna noiembrie a.c., la Iulius Mall Timisoara, a celor 7 sali de cinema sub marca CinemaCity, urmand ca, odata cu extinderea mall-ului sa oferim timisorenilor si alte modalitati de petrecere a timpului liber la Iulius Mall”, a declarat Oana Diaconescu, director leasing Iulius Group.

Citeste si:

Iulius Mall Timisoara a fost inaugurat in octombrie 2005 si este in prezent cel mai mare mall din partea de vest a tarii, gazduind peste 210 magazine a celor mai renumite brand-uri internationale si nationale, printre care: Stefanel, Bata, Folli Follie, Guess, Celio, Etam, Lee Cooper, Bam Boo, Meli Melo, Colin’s Loft, Benetton, KFC, O’Neill, Puma, Adidas, Lotto, Il Passo, Mustang, Motor, Reebok, Timberland&Nautica, Nike, Millennium, Mango, Polo Garage, Columbia, Pizza Hut, Elegance, Mihai Albu, Premaman, The Body Shop, Lush, Sarra Blu, Terra Nova, Motivi, Sprider, Cellini.

Iulius Mall Timisoara are in prezent un trafic lunar de aproximativ 840.000 de vizitatori, iar tendinta este de crestere. Investitia initiala in acest proiect a fost de 45 milioane de euro, insa noile proiecte care vor fi dezvoltate in cadrul Iulius Mall Timisoara vor dubla suma initiala.