Bucurestiul va avea, in premiera, pavilion propriu la Targul Imobiliar de la Cannes, care va reuni, in intervalul 11-14 martie, investitori, brokeri de investitii, companii de consultanta, arhitecti si reprezentanti ai administratiei locale din intreaga lume.
Primarul general al Capitalei considera ca participarea la Targul Imobiliar de la Cannes (MIPIM) va contribui la promovarea proiectelor municipalitatii atat din domeniul imobiliar, cat si ale dezvoltarii urbane, transporturilor si sistemelor de trafic.

"Participarea la manifestari de genul Targului de la Cannes este o conditie esentiala a oricarei mari capitale europene care vrea sa se pozitioneze pe harta lumii, care are ceva de oferit si de prezentat", a afirmat Videanu intr-o conferinta de presa sustinuta la Primaria Capitalei.

Potrivit edilului-sef al Capitalei, la pavilionul Bucurestiului vor fi prezentate proiectele importante ale municipalitatii, cum ar fi cel privind managementul traficului, alaturi de proiectele de dezvoltare urbana in parteneriat public-privat, precum si cele ale societatilor comerciale din sectorul imobiliar.

La editia din acest an a MIPIM, sunt asteptati sa participe 28.000 de invitati din intreaga lume, care vor reprezenta atat domeniul imobiliar, cat alte segmente ale dezvoltarii urbane. Targul de la Cannes este considerat de specialisti drept unul dintre cele mai importante la nivel mondial, in primul rand datorita ofertei extinse de proiecte prezentate si promovate.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri