Extinderea Plaza Romania consta in construirea unui etaj suplimentar deasupra locatiei actuale a supermarketului G’market. Suprafata G’Market va fi redusa, permitand introducerea unui nou magazin de dimensiuni mari. De asemenea, va fi construit un nou mezanin in acelasi sector, care va fi accesibil de la primul etaj. Locatia unor magazine va fi schimbata, iar mixul de magazine va fi imbunatatit.

Centrul comercial va fi complet renovat, iar traficul va fi asigurat orizontal, dinspre nivelul sectorului de restaurante şi vertical, prin instalarea unor scari rulante la parter si la etajul unu, conducand spre zona extinsa.

“Prin extinderea centrului comercial dorim sa oferim clientilor nostri o mai mare varietate de magazine si de servicii, iar renovarea acestuia va face ca experienta vizitarii centrului comercial sa fie una cat mai placuta. Dupa extensie, mixul de magazine va fi imbunatatit prin adaugarea a peste 30 de magazine noi”, a declarat Ibrahim Paksoy, director general Anchor Grup.

Lucrarile la extensia Plaza Romania au inceput. Renovarea centrului comercial se va definitiva anul acesta iar partea extinsa a centrului comercial isi va primi vizitatorii la inceputul anului viitor. Pe tot parcursul lucrarilor de extindere, accesul in centrul comercial nu va fi afectat, Plaza Romania continuand sa stea la dispozitia clientilor sai.

Citeste si:

Proiectul este conceput de catre Burrows Cave International, companie specializata in proiectarea de centre comerciale, parcuri tematice si proiectarea de spatii destinate cladirilor de birouri, iar onceptul de design interior al Plaza Romania a fost creat de catre Richard Cave, care s-a specializat in ultimii 15 ani in centre comerciale.
Centrul comercial Plaza Romania este situat intr-una din cele mai populate zone ale Bucurestiului, in Sectorul 6, fiind deschis in anul 2004 si atragand anual peste 13 milioane de vizitatori.

Infiintata in 1997, compania Anchor Grup este unul dintre liderii de pe piata imobiliara din Romania. Compania detine o experienta vasta in dezvoltarea si managementul proiectelor de retail, rezidentiale si de cladiri de birouri. Strategia Anchor Grup este de a combina expertiza internationala si experienta dobandita pe piata locala si a furniza cele mai bune solutii imobiliare pentru clienti si investitori.

Principalele proiecte ale companiei sunt: Bucuresti Mall, primul centru comercial modern din Romania; Plaza Romania, Shopping MallDova, centru comercial care se construieste in capitala Republicii Moldova, Chisinau, Anchor Plaza, prima cladire de birouri de clasa A integrata cu un centru comercial, Anchor Plaza Metropol, cladire de birouri de clasa A situata langa Plaza Romania si InCity Residences, ansamblu rezidential localizat in centrul Bucurestiului. In urmatorii doi ani, Anchor Grup va dezvolta o serie de proiecte in domeniul de retail, rezidential si de cladiri de birouri.