“Pe termen scurt ne asteapta vremuri dificile, insa este vizibil avantajul investitiei in noi angajati, cu un grad ridicat de profesionalism si caracter. In acest sens, ne-am intarit echipa prin angajarea a trei noi specialisti - Neal Ainscow - pe partea de Investitii si Evaluari, Carmen Rusu, pe partea de Agency-Retail, si Radu Vasilache, pe Project Management“, a declarat Mark Mannering, director King Sturge in Romania.

Neal Ainscow este cetatean britanic, membru al RICS si are o experienta de opt ani in vanzarea si achizitia de proprietati comerciale pe teritoriul Marii Britanii. De asemenea, a fost consultant in regenerarea unor proprietati cu destinatie mix-use, in domeniile public si privat. Inainte de a se alatura companiei King Sturge in UK, Neal a fost evaluator si consultant pentru numeroase proprietati cu dificultati financiare.

Carmen Rusu are o experienta de noua ani in vanzari, marketing si ca manager de proiect pentru retailerii din industria FMCG si asigurari, precum si ca director de vanzari & marketing in cadrul unei companii de dezvoltari imobiliare. Momentan, studiaza pentru MBA la The Open University Business School si va colabora pe departamentul de brokeraj-spatii comerciale in cadrul King Sturge.

Radu Vasilache, in prezent Junior Project Manager, are experienta ca broker imobiliar si inginer cu atributii in controlul calitatii constructiilor civile. In prezent, este responsabil de managementul proiectelor si de activitati specifice de consultanta, cum ar fi supervizarea in beneficiul creditorului si auditul specificatiilor tehnice.

”Ca si grup, King Sturge detine avantaje strategice, datorita structurii de tip Parteneriat la nivel international, spre deosebire de restul companiilor listate la Bursa, in prezent profund afectate, care au cunoscut o devalorizare a actiunilor de 80-90%, a lipsei expunerii catre sectorul bancar”, a afirmat Radu Boitan, de asemenea director al King Sturge Romania.

Citeste si:

King Sturge a acordat consultanta in trei mari tranzactii pe piata investitiilor, care depasesc valoric 100 milioane de euro, din care cea mai importanta a fost achizitia complexului Expo Market Doraly de catre fondul britanic HSBC.

De asemenea, King Sturge a fost consultant in pre-inchirierea in proportie de 70% a proiectului Colosseum Center de catre companii precum Leroy Merlin si Carrefour, dar si inchirierea recenta de catre BauMax a spatiului de birouri pentru noul lor sediu central.

Portofoliul de clienti in ceea ce priveste consultanta imobiliara include nume precum Ablon, Catalyst, Plaza Centers, Romania Invest, Tri Investments, Modus, Helios, Merill Lynch si ING.

King Sturge LLP, cu sediul in Londra, este una din primele zece companii de consultanta imobiliara din Europa (51 de sedii in 15 tari), avand o retea cuprinzatoare de peste 165 de birouri independente si asociate in lume, incluzand Europa Continentala, Asia Pacific si America de Nord. In Bucuresti, King Sturge si-a deschis filiala in anul 2006.