Cele sase companii ale grupului Lowe ocupa o cladire de birouri din nordul Capitalei, pe strada Ceasornicului, in apropiere de ambasada Chinei. Sediul companiei fondate de Veronica Savanciuc si Paul Radu este unul dintre cele mai elegante din industria comunicarii, iar designul interior poarta amprenta fondatorilor.
Infiintat in 1993, grupul Lowe a ajuns, 17 ani mai tarziu, sa detina sase companii: Lowe&Partners (publicitate), Initiative si Brand Connection (media), Lowe PR (relatii publice), HyperActive (digital) si Medic One (comunicare medicala), cu un numar total de 125 de angajati. Printre clientii celor sase agentii se numara Austrian Airlines, Bayer, BMW, Electrolux, Ferrero, Johnson & Johnson, Orange, Parlamentul European, RBS si Unilever.

Grupul Lowe s-a mutat in actualul sediu in aprilie 2008, cand a inchiriat intreaga cladire de 7 nivele (subsol, parter si 5 etaje), cu o suprafata de 2.800 de metri patrati.

Primele detalii ale designului interior se observa inca de la intrare, in spatiul de receptie si paza, unde motivele florale se regasesc pe decoratiunile metalice, pe placile de gresie sidefata si pe lustrele cu ornamente bogate, florale. Tot la parter se afla cafeteria, unde angajatii Lowe pot servi din partea casei micul dejun, un spatiu „de joaca” dotat cu console Wii Nintendo si Playstation 3, precum si o terasa spatioasa, unde e si locul de fumat.

De la etajul unu pana la etajul patru isi au birourile companiile grupului. Fiecare nivel este decorat dupa un alt concept. Astfel, la primul etaj isi are sediul agentia de digital HyperActive, cumparata de grupul Lowe la sfarsitul anului trecut, in proportie de 80%. Pe mai toate birourile se gasesc jucarii din Kinder Surprise, client al agentiei. La acelasi nivel se afla si sala de fitness, la care angajatii au acces gratuit, cu optiunea unui abonament pentru exercitii asistate de instructor. Tot acolo se organizeaza sesiuni de masaj profesionist.

La etajul al doilea isi are sediul cea mai puternica agentie a grupului Lowe, Initiative Media, care gestioneaza bugetele de media ale unor companii precum Orange Romania sau Ferrero. Aici, peretii cenusii sunt decorati cu mici cercuri colorate, in contrast cu canapele rosii elegante.

Incaperea care gazduieste departamentul de creatie al Lowe&Partners, la etajul trei, este surprinzator de simpla, cu birouri albe si peretii pastelati. Insa dintr-un colt al incaperii se deschide o alta, mai mica – camera de brainstorming – cu canapele modulare in toate culorile. Departamentul de client service al Lowe & Partners se afla la acelasi etaj. Acolo isi are biroul, decorat in lila si despartit printr-un perete de sticla, Oana Cociasu, sefa agentiei.

Etajul al patrulea si-l impart Lowe PR si Brand Connection. Si acesta este un etaj „cuminte” si stilat, in care cele mai nonconformiste obiecte sunt doua aspiratoare marca Electrolux (client Lowe PR) imbracate unul in piele de sarpe si celalalt intr-o rochie neagra, creatii ale designerilor Mihai Albu si Lena Criveanu, folosite intr-o campanie umanitara.

Etajul cinci e al salilor de meeting (cinci la numar). De departe, cea mai somptuasa este sala boardului, cu candelabre din sticla rosie, scaune argintii si o masa lunga, cu lumini incorporate. Chiar daca decorul agentiei te poate duce cu gandul la serialul Mad Men, „ghidul” ne-a asigurat ca angajatii nu beau whisky la pranz si nu isi tin camasi de schimb in sertare.

BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri