Daca inainte clientii puteau publica oricate anunturi doreau pentru 40 de euro, acum costurile variaza in functie de numarul acestora, pretul platit pentru un anunt fiind intre 0,99 si 3 euro pe luna.
Noile pachete au intre cinci si 200 de oferte, iar acestea cuprind si servicii de promovare suplimentara si branding.
Anul trecut portalul a avut afaceri de 440.000 euro, iar serviciile de promovare pentru agentii imobiliare au reprezentat circa 60% din business.
Pana acum 88% din agentiile imobiliare partenere au incheiat un contract nou, fata de 70% cat preconizau oficialii portalului.
“Cumparatorul final va resimti o schimbare majora in ceea ce priveste calitatea prezentarii ofertelor. Pentru ca va fi nevoit sa plateasca pentru fiecare anunt in parte, brokerul se va stradui sa-si prezinte mult mai bine ofertele, cu suficiente fotografii si detalii. Vizitatorii nu vor mai fi nevoiti sa caute intr-un numar foarte mare de oferte din care o parte importanta nu mai sunt valabile si vor putea gasi mai usor ofertele care ii intereseaza si vor putea identifica mai repede un agent imobiliar profesionist”, a adaugat Erimescu.
Portalul imobiliare.ro este detinut de compania Realmedia Network, care anul trecut a afaceri de aproximativ 440.000 de euro si pierderi nete de 400.000 de euro, conform Ministerului de Finante. Pentru Realmedia Network lucrau 25 de persoane anul trecut.
Unul dintre principalii competitori ai portalului este site-ul MagazinulDeCase.ro, detinut de compania de publishing Sanoma Digital, care, spre deosebire de conducerea imobiliare.ro, a redus tarifele pentru anunturile publicate de proprietari.
Citeste mai multe despre strategiile comerciale ale site-urilor imobiliare in textul: Schimbare de macaz in imobiliare: Anunturile online, mai putine si mai scumpe
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: