Cateva mii de oameni s-au bucurat, sambata seara, de muzica si atmosfera feestivalului Summer Well, pe Domeniul Stirbey de la Buftea, insa vizibil cei mai apreciati au fost Noisettes, solista trupei, Shingai Shoniwa, contaminand publicul cu energia ei, relateaza Mediafax.
Domeniul Stirbey s-a dovedit un spatiu cat se poate de ofertant pentru a continua moda festivalurilor "la iarba verde", in afara Bucurestiului, imbiindu-i pe participanti pe alei racoroase, la terase amplasate in cadrul idilic oferit de pajisti si padure, lacul cu lebede si arhitectura deosebita a palatului si bisericii.

Si se pare ca bucurestenii apreciaza aceste ocazii de a-si asculta live muzica preferata in alta parte decat pe stadioanele sau in pietele din Capitala, de a explora un spatiu nou si a-si marca vizita cu numeroase fotografii. "Am ajuns la B'estfest", glumea cineva la intrare, dupa drumul strabatut din Bucuresti.

Potrivit organizatorilor festivalului, circa 6.000 de abonamente au fost vandute pentru Summer Well, al carui line-up a atras un public foarte tanar, cu o medie pe la 20 de ani. Fiecare formatie si-a gasit fanii entuziasti in randul acestui public, desi angajatii de pe Domeniul Stirbey nu pareau sa inteleaga cine a venit si ce canta. "E rock englezesc", ii explica un paznic colegului sau.

Daca la primele concerte de dupa-amiaza - Chew Lips, Graffiti6 si Mystery Jets -, cei mai multi au preferat sa urmareasca trupele stand pe iarba, cu o bere, la inceperea concertului Noisettes, lumea a venit in valuri in fata scenei si nu a fost deloc dezamagita de prestatia trupei, in special de cea a solistei Shingai Shoniwa, care si-a facut aparitia intr-un costum sumar auriu, cu o haina usoara de vara, alba, cu trena pe care o agita intruna si cu un accesoriu tot auriu pe cap, dansand ca la cabaret. Dupa prima piesa - "Saturday Night" - Shoniwa a strigat "Multumesc!".

"Ne distram in seara asta sau ce facem?

Publicul, deja cucerit, nu a asteptat prea mult sa se bucure alaturi de ea, la indemnul: "Ne distram in seara asta sau ce facem? Nu luam niciun prizonier. Este timpul sa dansam!".

Dupa o noua runda de dans pe "Don't Upset The Rythm", cantareata a amintit de prima venire a trupei in Romania, in mai anul trrecut, cand "multi dintre voi ati infruntat ploaia sa ne vedeti" si a multumit. De altfel, ea a tinut sa aduca un omagiu fanilor romani, inserand "Bucharest" in mai multe melodii, promitand sa revina si laudand publicul. Printre hiturile "Wild Young Hearts", interpretat de solista si la bass si de public cu un dans de zile mari, si "Every Now and Then", au fost introduse piese noi, dar si "Don't Give Up", de pe primul album al trupei, intitulat "What's The Time Mr Wolf?".

Dupa ce s-a intins pe jos, a facut roata pe scena si s-a urcat pe tobe, Shoniwa a "plonjat" in multime, stand pe umerii unui membru al echipei sale, in fata scenei, cantand cu publicul "Never Forget You". Dezlantuirea care a insotit aceasta piesa, a fost urmata de aclamatii si cereri de bis, insa trupa nu a revenit pe scena, dupa circa o ora de concert, lasandu-i pe multi cu sentimentul ca a fost grozav, dar prea putin.

Seara s-a incheiat cu concertul lui Plan B, deschis cu interpretari pline de ironie si umor ale pieselor "Barbra Streisand" si "I Like to Move It", dar si cu un numar de beatbox care a insotit melodia "Ain't No Sunshine When She's Gone", dupa care cantaretul a introdus mai multe piese de pe noul sau album.


Sursa foto: www.noisettes.net.

Noisettes - Never Forget You

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri