Pentru mai mult de 90% dintre europeni, criteriile cele mai importante la cumpararea de produse alimentare sunt calitatea si pretul, mai importante decat originea (71%) si marca (47%), arata un studiu Eurobarometru privind securitatea alimentara, calitatea produselor alimentare si mediul rural.
Calitatea si pretul au fost considerate „foarte importante” de 65% si, respectiv, 54% dintre respondenti.

Etichetele de calitate sunt importante pentru doua treimi dintre cei intervievati, constatandu-se o imbunatatire fata de anii precedenti in ceea ce priveste recunoasterea diferitelor sigle de calitate ale UE.

Astfel, 24% dintre respondenti recunosc sigla ecologica a UE la mai putin de doi ani de la introducerea acesteia.

In cadrul anchetei, au fost intervievati peste 26.500 de europeni, cu varste de cel putin 15 ani, din toate cele 27 de state membre ale UE.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri