Toata aceasta afacere de milioane de euro a fost finalizata cu ajutorul fostului director general al Autoritatii Navale Romane (ANR) Eugen Olteanu. El a fost numit in functie de secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Valentin Preda, pe 12 septembrie 2012. In aceeasi zi, Olteanu a semnat un contract de agentie prin care statul roman cedeaza pavilionul maritim, pentru o perioada de 30 de ani, firmei Ilvana Holding Limited, infiintata cu o luna mai devreme, in Cipru. De la sine putere, dupa semnarea contractului, Olteanu a decis sa-l includa in categoria documentelor secrete.

Dupa cateva zile de la semnarea contractului Olteanu a fost schimbat din functie, ceea ce poate insemna ca si-a indeplinit misiunea. Succesorii acestuia in functia de director sustin ca contractul a fost semnat de Olteanu fara ca acesta sa fie imputernicit de catre Consiliul de Conducere al ANR, iar clauzele contractuale sunt abuzive, lipsite de suport legal si in defavoarea statului roman.

Cititi mai multe pe acest subiect din Jurnalul.ro.

Sursa foto: captura jurnalul.ro