Printre problemele semnalate se afla latimea benzii pentru biciclete care, desi ajunge la 180 cm, partea utilizabila este de 76 cm fapt ce permite greu si periculos posibilitatea de depasire, mai ales in cazul incepatorilor.

Pe banda exista canale de scurgere cu gratare, in care rotile bicicletelor pot ramane blocate sau se pot sparge, ceea ce poate duce la dezechilibrarea si accidentarea biciclistului, noteaza OPTAR intr-un comunicat.

Marcajele din intersectii sunt executate in asa fel incat acestea scad siguranta rutiera, pentru ca obliga biciclistul sa stea intr-o pozitie in care vizibilitatea intre biciclist si sofer este scazuta, iar in unele intersectii nu exista marcaje de traversare pentru biciclete.

Citeste si:

Nereguli exista si in cazul soferilor. Acestia sunt obligati sa incalce legea de fiecare data cand intra sau ies cu masina din garaj sau din curte, pentru ca sunt obligati sa incalce marcajele de linie continua. Lipsesc parcarile pentru masinile de aprovizionare, masinile care fac livrari sau pentru clientii magazinelor. Aprovizionarea magazinelor, efectuarea de livrari etc se face fie prin blocarea unei benzi de circulatie, fie prin blocarea benzii pentru biciclete, fie prin blocarea trotuarului, fie prin transportul marfii pe distante mari.

Potrivit OPTAR, un reprezentant al Primariei Generale a mentionat ca va prezenta neregulile identificate pe tronsonul Buzesti-Berzei constructorului care s-a ocupat de lucrari.