La URBATLON, desfasurat sambata, 21 iunie a.c., in incinta Arenei Nationale, iubitorii de sport au avut ocazia sa se bucure de o manifestare dedicata miscarii, energiei pozitive, relaxarii si bucuriei de a fi alaturi de oameni.

La finalul saptamanii trecute, atmosfera din incinta Arenei Nationale s-a incins pentru cateva ore bune. Pe un traseu de 5 kilometri, desfasurat in jurul stadionului, dar si in interiorul sau, au fost amenajate cateva obstacole demne de o tabara de antrenament. S-a alergat, s-au escaladat obstacole, s-a trecut prin spatii stramte, s-au facut rostogoliri si multe sarituri iar muschii bratelor au fost serios pusi la incercare in zona barelor suspendate. Dupa toate acestea, participantii au dat piept cu un binecunoscut blocaj in trafic si un labirint care amintea de aglomeratia urbana. A urmat apoi adevarata proba de rezistenta... Asaltul Arenei. Privelistea grandioasa a stadionului s-a putut admira in alergare, urcand si coborand o serie lunga de scari. La final s-a intrat in atmosfera fotbalului brazilian. Dupa parcurgerea unei retele de corzi elastice si a unui culoar serpuit, toti participantii au marcat la poarta, semn ca au iesit castigatori din cursa... fara egal! Astfel, la Arena Nationala, pe 21 iunie, s-au trait momente pline de adrenalina. Toata lumea a trait satisfactia statutului de castigator al URBATLON 2014, un eveniment inedit organizat in Bucuresti de agentia de marketing sportiv MPG.

URBATLON 2014, a fost o demonstratie ca romanii sunt conectati la tendintele sportului de masa, pe care le observam in tarile cele mai civilizate. Stiu sa faca sport si sa se distreze impreuna. Au inteles si au imbratisat rapid conceptul evenimentului si au demonstrat ca impreuna putem depasi obstacolele vietii urbane. Cea mai mare satisfactie a unui organizator este aceea de a vedea ca participantii sunt multumiti si fericiti. Este ceea ce am vazut noi pe 21 iunie a.c., la Arena Nationala: oameni fericiti, tineri si seniori, femei si barbati, familii si grupuri de prieteni, multa voie buna generata de sport printr-un concept marca MPG. Ii felicitam pe toti participantii si ii invitam alaturi de noi, la cele mai atractive concepte sportive dedicate amatorilor, pe tot parcursul anului!”, a declarat Catalin Mocuta, presedintele MPG, organizatorul evenimentului URBATLON.

Iubitorii de miscare din Romania au imbratisat rapid acest concept nou de eveniment sportiv. Este o gura de aer proaspat in multimea de manifestari destinate maselor, care in general se axeaza pe alergare si mai putin pe probe de atletism. Evenimentul oferit de MPG a presupus un amestec creativ de ingrediente, 7 probe de foc transpuse intr-un format atractiv si distractiv care sa aduca aminte de obstacolele urbane, cu care de altfel mai toata lumea se confrunta zilnic. Astfel, probele concepute de sponsorii evenimentului s-au adresat tuturor persoanelor, indiferent de forma fizica, cu scopul de a indemna la petrecerea timpului intr-un mod inedit si antrenant: Urban Cooler, Adrenalina... garaj, Spectacol la inaltime, Blocaj in trafic, Labirintul, Asaltul Arenei si Move & Be Happy. La aceasta prima editie a URBATLON s-au inscris peste 1.500 participanti. Interesant si imbucurator este faptul ca acest concept a atras segmentul feminin, 35% din totalul concurentilor fiind reprezentat de sexul frumos. Startul URBATLON 2014 s-a dat de pe aleea din fata intrarii principale a Arenei Nationale si a avut loc in 13 valuri, la distante de pana la 3 minute intre seriile de concurenti. Dupa o cursa solicitanta, toti participantii au primit medalia de finisher, iar oamenii si-au impartasit momentele intense prin care au trecut la Petrecerea Urbana, animata de echipa de DJ a Kiss FM, Dan Fintescu si OLiX.

Desfasurarea de forte a MPG si a partenerilor sai pentru a amenaja traseul si probele, dar si a zonelor necesare evenimentului, a durat 3 zile. Au fost oferite puncte pentru inregistrare, alimentare si asistenta medicala, garderoba, o zona de catering de unde publicul si-a putut procura bauturi si mancare, dulciuri, dar si o zona amenajata pentru poze si un loc de joaca pentru copii. Peste 200 de oameni au facut parte din echipa MPG si au asigurat buna desfasurare a evenimentului.

Scopul URBATLON a fost de a oferi participantilor un eveniment sportiv unic si distractiv si de a promova spiritul competitional si de echipa. Astfel, e important de stiut ca aceasta cursa nu a fost una contracronometru, iar regula pe care a trebuit sa o respecte fiecare concurent a fost aceea de a parcurge si executa corect toate probele de pe traseu. Prin urmare, participantii au fost incurajati sa se ajute pe durata cursei, iar membrii echipei MPG au fost acolo pentru a-i incuraja si pentru a le oferi sprijin. La URBATLON a putut participa orice iubitor de miscare si a existat doar o limita inferioara de varsta, respectiv de 18 ani impliniti. Informatii despre eveniment, traseu si probe, rezultate, dar si galeria de poze din care se pot observa energia si spiritul de care s-a bucurat editia URBATLON 2014 se regasesc pe www.urbatlon.ro. Alaturi de MPG au pus umarul la organizarea si implementarea evenimentului Ursus Cooler, partenerul oficial al URBATLON 2014, Coca-Cola, Atlantis Fitness & Lifestyle, DPD, Wim Bosman si FIVE’S.

Echipa MPG, formata din sportivi autentici si pasionati ai miscarii, nu se odihneste pentru ca urmeaza RUN FEST, un cros destinat participantilor de orice nivel. Evenimentul va avea loc pe 14 septembrie 2014, in Padurea Baneasa. Aflat la a doua editie, RUN FEST este un concurs de alergare prin padure care va oferi urmatoarele categorii de concurs: Copii (1,5 km), Juniori (3km), Open (3 sau 9 km), Stafeta (3 x 3 km), Familie (3 km) – adulti si copii. Dupa ce, in 2013, la startul acestui cros s-au aliniat peste 600 de oameni, acum organizatorii isi doresc sa atraga si mai multi iubitori de sport si sa incurajeze atat copiii, familiile, cat si echipele formate din prieteni si colegi sa accepte invitatia la alergare in padure.