Wall-Street a creat un clip care incalca putin regulile. Nu este dedicat unui roman si nici unei persoane, ci uneia dintre companiile mari care a parasit Romania. Oare ii emotioneaza? Clipul poate fi vizionat pe site-ul campaniei.

Despre campania Intoarce-te, romane!

"Venind din Singeorz-Bai, judetul Bistrita-Nasaud, un orasel din care poate jumatate din tinerii din generatia mea au emigrat, pot spune in cunostinta de cauza ca aa vrea ca acestia sa se intoarca. Studentii eminenti, profesionistii valorosi, romanii muncitori, toti ar trebui sa se intoarca, acum ca au invatat lucruri si au furat meserie. Cred ca orice roman din Romania are macar un prieten plecat, asa ca hai sa-i aducem inapoi", explica ideea campaniei Sebastian Olar, director de creatie in grupul de publicitate si PR McCann Bucuresti.

Agentia McCann a facut astfel un site pentru romanii din strainatate, www.intoarceteromane.ro, prin care pot fi ajutati sa-si gaseasca un loc de munca in Romania. Astfel, pe site sunt disponibile contactele specialistilor in resurse umane de la compania de recrutare Reviro.

Citeste si:

"Obiectivul Reviro este de a-i atrage pe tinerii cu experienta internationala si de a-i conecta la oportunitatile de munca de pe piata din Romania. In aceasta campanie, impreuna cu Rom, incercam sa-i sprijinim pe acestia sa gaseasca cele mai potrivite optiuni de joburi pentru ei si sa le aratam ce oportunitati le stau la dispozitie in unele dintre cele mai importante companii din Romania oferind servicii de consiliere pe intreaga perioada a procesului de recrutare", a declarat Adriana Comaneci, managing partner Reviro.

Rom Autentic face parte din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai mare producator de dulciuri din Romania. Compania mai administreaza brandurile Kandia, Magura, , Primola, Laura, Silvana si Sugus.