Intitulat “Tehnici si strategii pentru cresterea vanzarilor in 2015”, webinarul se adreseaza atat directorilor de vanzari, marketing si suport clienti, precum si managementului companiilor care doresc sa creasca performantele echipei pentru a-si atinge obiectivele de vanzari in 2015.

Necesitatea abordarii unei astfel de teme a rezultat dintr-o serie de studii care analizeaza impactul schimbarilor de comportament in procesul de achizitie si al evolutiilor tehnologice asupra mediului actual de afaceri si, implicit, asupra modului in care se deruleaza activitatea de vanzari. Datele rezultate au scos in evidenta faptul ca mai mult de 37% din oamenii de vanzari nu isi ating targetul, potrivit CSO Insight, iar peste 49% din companiile sondate de Aberdeen Group sunt nemultumite de rata de crestere a veniturilor, procente aflate pe un trend crescator.

Aceste informatii sunt relevante si pentru piata romaneasca si ne determina sa analizam cauzele care au dus la scaderea performantelor si sa identificam tehnicile si strategiile care ne vor ajuta sa facem fata acestor provocari.

“Schimbarile din mediul de afaceri si progresele tehnologiei au avut un impact major in modul in care echipele de vanzari trebuie sa identifice si sa abordeze clientii pentru a avea succes. Daca dorim sa ramanem pe piata, trebuie sa intelegem schimbarile aparute, sa ne adaptam, chiar sa anticipam. Daca schimbarea este inevitabila, progresul, succesul raman totusi optionale. Progresul presupune adoptarea de noi strategii in pas cu vremurile actuale, iar succesul inseamna si o executie corecta si disciplinata a strategiei.” a declarat Ioana Razvan, Managing Partner la Synergizer Business Solutions.

Pe parcursul webinarului, vom discuta despre necesitatea si implicatiile unor elemente care tin atat de strategie, cat si de executie. Printre acestea:

1. Realizarea unor previziuni de vanzari corecte si actualizarea acestora
2. Optimizarea componentei echipei de vanzari si identificarea comportamentelor de succes
3. Automatizarea tuturor activitatilor din procesul de vanzare care se preteaza la automatizare
4. Importanta alinierii celor 3 piloni ai gestiunii relatiei cu clientii: marketing, vanzari si suport clienti.
5. Optimizarea palniei de vanzari (sales funnel)
6. Integrarea tehnicilor de Social Selling

Webinarul va fi sustinut de catre Mircea Prelipceanu, board member in cadrul companiei germane CAS AG, cu o vasta experienta internationala de vanzari, dobandita din cresterea retelei de parteneri in peste 25 de tari si Ioana Razvan, Managing Partner la Synergizer Business Solutions, cu o experienta de peste 15 in promovarea si implementarea de solutii pentru optimizarea proceselor de afaceri.
Inscrierile se pot face aici resurse.synergizer.ro/webinar

Despre Synergizer

Synergizer Business Solutions, partener certificat CAS Software AG si Microsoft Dynamics, este o companie specializata in solutii de optimizare a proceselor de afaceri (CRM, ERP, Salarizare si Resurse Umane). Experienta Synergizer in proiecte de implementare de solutii de business acopera o larga diversitate de companii, cu un numar de angajati cuprins intre 20 si 5000, din industrii precum: servicii, distributie, constructii etc. Printre clientii Synergizer se numara: Adecco, RINF, Onduline, GfK, Rosegur, Karelia, Alewijnse, Burda etc.