Cateva zeci de persoane asteapta, de aproximativ trei ore, in Aeroportul din Iasi pentru a pleca catre Bucuresti, intrucat cursa aeriana Tarom programata sa decoleze spre Capitala marti dimineata are intarziere, transmite corespondentul Mediafax.

Cursa aeriana Iasi-Bucuresti, programata sa decoleze la ora 9.30, are o intarziere de peste trei ore, dupa ce avionul care efectua zborul Bucuresti-Iasi nu a plecat de pe Otopeni la ora stabilita, respectiv 8.00. Zeci de calatori au asteptat pe aeroportul iesean sosirea avionului de Bucuresti, aceeasi aeronava urmand sa efectueze si zborul retur, inspre Capitala. Printre pasageri se numara si cativa parlamentari de Iasi, scrie Mediafax.

"Acelasi Tarom, aceleasi probleme. Din pacate, in ciuda eforturilor de dezvoltare a Aeroportului Iasi, compania Tarom nu reuseste sa respecte atat orarul de zbor, cat si pasagerii din Iasi. Avionul trebuia sa decoleze de la Iasi la 9.20, dar am fost anuntati ca nu exista aeronava si ca va sosi peste cateva ore. Iasi ramane Cenusareasa celor de la Tarom", a declarat senatorul PNL Mihaela Popa, unul dintre pasagerii aflati in aeroport. Potrivit reprezentantilor aeroportului iesean, avionul de Bucuresti a aterizat la ora 12.30 la Iasi, cu o intarziere de trei ore si jumatate, urmand a decola in jurul orei 13.00.

O situatie similara s-a inregistrat in 30 martie, cand cursa aeriana spre Bucuresti, programata sa plece de la Iasi la ora 9.30, a decolat de pe aeroportul iesean cu o intarziere de patru ore.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri