Cetatenii care folosesc mijloacele de transport in comun ale RATB s-au aratat impresionati de apelul Regiei de a-si plati calatoria, astfel ca vanzarile au explodat.

Intr-o singura zi, respectiv luni, 15 februarie, RATB a vandut titluri de calatorie de 1,08 milioane de lei. Comparativ cu prima zi de luni a acestei luni, cresterea este de 75%, reiese dintr-un comunicat al Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB).

RATB a inceput in 15 februarie sa aplice unele masuri prin care sa poata stabili cu exactitate numarul calatorilor care utilizeaza fiecare linie si mijloc de transport. Pentru ca mesajul sa ajunga la cat mai multi cetateni, controlorii RATB vor fi insotiti de politisti, masura intrand in vigoare joi.

Totusi, calatorii nu au fost la fel de grabiti sa isi valideze titlurile de calatorie, in acest caz cresterea fiind mai modesta, de 7%.

„Si numarul validarilor de titluri de calatorie a crescut, dar cu numai 15.069 calatorii (7%), luni 15 februarie 2016, fiind inregistrate 213.123 calatorii validate, fata de luni, 1 februarie 2016, cand numarul acestora a fost de 198.054”, precizeaza RATB.

Aproximativ 60% din incasarile RATB provin din cumpararea de abonamente lunare. RATB a inregistrat anul trecut o medie anuala de 165.000 de calatorii validate pe zi, in timp ce vehiculele Regiei asigura circa doua milioane de calatorii pe zi.

Numarul calatorilor cu autobuzele, troleibuzele si tramvaiele RATB care si-au validat calatoria a scazut anul trecut pana la nivelul din 2012. In 2014, au fost inregistrate peste 65,1 milioane de validari la RATB, fata de 66,1 milioane in 2013.

Sursa foto: mediafaxfoto.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri