Studentii Facultatii de Marketing din Academia de Studii Economice vor putea studia comportamentul consumatorilor de publicitate cu un echipament care le „citeste gandurile” consumatorilor.

Facultatea de Marketing de la ASE a prezentat o simulare de studiere a comportamentului consumatorilor de publicitate. Este vorba de un echipament care se numeste „Eye Tracking” si care urmareste retina consumatorului atunci cand citeste un produs publicitar, conform Adevarul Financiar.

Echipamentul, care costa 50.000 de euro a fost obtinut cu ajutorul Agentiei de Cooperare si Coordonare Turca (TICA), care a contribuit astfel la infiintarea unui laborator de Neuromarketing. „Cercetarea stiintifica nu se poate face fara un suport real sustinut de echipamente si tehnologii noi”, a declarat Pavel Nastase, presedintele Senatului ASE.

Citeste articolul integral pe Adevarul Financiar.

Sursa foto: Bignai / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri