Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) le ofera turistilor de la malul marii posibilitatea, in urma lansarii "Comandamentul Litoral 2016", sa depuna reclamatii la trei centre care deservesc toate statiunile.
Potrivit unui comunicat al ANPC, "Comandamentul Litoral 2016" va functiona intre 15 iunie si 15 septembrie, perioada in care se vor desfasura actiuni de control, de preluare si cercetare a reclamatiilor, actiuni de informare si educare a consumatorilor, precum si consiliere gratuita a operatorilor economici pentru aplicarea corecta a legislatiei din domeniu.
Evenimentul de lansare a comandamentului a fost precedat de o intalnire a vicepresedintelui Razvan Adrian Florescu si a directorului general ANPC, Paul Anghel, cu reprezentanti ai patronatelor din turism, precum si de o sesiune de consiliere a operatorilor economici care desfasoara activitati comerciale pe litoral.
Astfel, in cadrul "Comandamentului Litoral" vor functiona trei puncte unde turistii pot depune reclamatii sau sesizari in legatura cu nerespectarea drepturilor de consumatori.
Acestea sunt in:
Mamaia, deservind aceasta statiune si Navodariul
Neptun, ocupandu-se de problemele aparute in statiunile din sudul litoralului: Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche
Costinesti, unde pot fi facute plangeri pentru Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, 23 August si Costinesti
La aceste puncte urmeaza sa lucreze inspectori de la Protectia Consumatorilor din Constanta, dar si echipe detasate din tara.
Scopul "Comandamentului Litoral" este de a preveni si a combate practicile care dauneaza vietii si sanatatii consumatorilor, dar si cele care afecteaza interesele economice ale acestora, se arata in comunicatul ANPC.
Citeste si:
Sursa foto: Radu Bercan / Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: