Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) mai prelungeste cu jumatate de luna, pana la 15 iulie, restrictiile de circulatie de pe podul vechi de la Agigea, la care lucrarile de consolidare inca nu au fost finalizate, a anuntat vineri compania, conform News.ro.

Restrictiile au fost deja prelungite de mai multe ori in acest an, ultima data pana in 30 iunie, desi termenul initial pana la care urmau sa fie aplicate era 15 aprilie.

Podul de la Agigea este situat la kilometrul 9 al drumului national DN 39, care traverseaza canalul Dunare-Marea Neagra si face legatura cu sudul Litoralului.

CNADNR a anuntat ca traficul va ramane permis pe pod doar pentru autovehicule destinate transportului de persoane sau pentru cele care se deplaseaza in regim de urgenta.

”Precizam, de asemenea, ca traficul rutier se va desfasura pe benzile centrale ale podului, iar viteza de deplasare va fi limitata la 50 km/h”, precizeaza compania de drumuri.

Pe perioada adoptarii masurii de restrictionare, autovehiculele cu masa totala mai mare de cinci tone care circula pe ruta Bucuresti-Mangalia, pot ocoli podul pe ruta Autostrada A2 (Bucuresti – Constanta – nod rutier Medgidia) – Drumul judetean DJ 381 (nod rutier Medgidia – Ciocarlia de Sus) – DN 3 (Ciocarlia de Sus - Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni - Topraisar) – DN 38 (Topraisar - Agigea) – DN 39 (Agigea - Mangalia).

Autovehiculele care pleaca din Bucuresti si au ca destinatie finala Portul Constanta vor putea utiliza urmatoarea varianta ocolitoare, ca urmare a deschiderii circulatiei pe noul pod rutier al Canalului Dunare - Marea Neagra: A2 (Bucuresti – Constanta) – nod rutier A4 - intrare Port Agigea - Constanta Sud (pe noul pod rutier, la kilometrul 0 al Canalului Dunare - Marea Neagra) - Poarta 10 bis (Port Constanta).

Lucrarile la podul vechi de la Agigea au fost incepute in 2010 si urmau sa fie finalizate in februarie 2013. Lucrarile au fost mult intarziate, iar ultimul termen avansat de CNADNR pentru terminarea lucrarilor este luna aprilie 2017.

Podul de la Agigea a fost dat in folosinta in 1983 si de atunci a fost de mai multe ori in diverse lucrari de remediere a defectelor. Potrivit specialistilor, podul a fost proiectat si construit gresit.
Intre timp, in apropierea vechiului pod a fost construit unul nou, mai modern, pe care circulatia a fost deschisa la finalul anului trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri