"Vom continua extinderea retelei, dezvoltand cea mai mare retea de afiliati, atat pentru tichetele de masa electronice, cat si pentru cele tiparite", anunta directorul de marketing si dezvoltare al Sodexo Romania, Adina Popa, conform News.ro.

Compania, care a inregistrat anul trecut o crestere de 8% a cifrei de afaceri, de la 16,4 milioane de euro in 2014, a incheiat recent mai multe parteneriate cu lanturi de hipermarketuri si supermarketuri, restaurante si alte locuri de luat masa care ofera acoperire geografica extinsa. Principalele avantaje pe care le au angajatorii care ofera salariatilor astfel de carduri de masa se refera la eficienta din punctul de vedere al costurilor: si angajatorul si angajatul beneficiaza de 100% deductibilitate si scutire de taxe. Totodata, angajatorul face o economie lunara de 94 lei per angajat prin oferirea cardurilor de masa Gusto Pass in locul aceleiasi sume in bani.

Angajatii care primesc tichete de masa in format electronic, precum Gusto Pass, au 48% mai multa putere de cumparare. Cardurile de masa Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate in marile retele de retail precum Billa, Carrefour, Auchan, Mega Image, Penny, Profi, in HORECA, in unitati precum City Grill si Pizza Hut, dar si in magazine de proximitate.

Incepand cu mai 2016, valoarea nominala a tichetelor si a cardurilor de masa a crescut de la 9,41 lei la 9,57 lei. Pe piata tichetelor de masa si a celor de tip cadou mai activeaza Edenred si Up Romania.