Ceea ce m-a impresionat in mod deosebit este sectiunea dedicata franchiselor. Gasiti ghiduri de infiintare si dezvoltare, teste de personalitate care sa iti spuna in ce masura esti potrivit sau nu pentru a deveni “francizat”, topuri globale dupa cifra de afaceri sau dupa capitalul necesar initial si multe alte articole si instrumente interesante. Poate cel mai util instrument din aceasta sectiune este chiar catalogul complet al francizelor existente, fiind prezentate informatii detaliate despre costul pe care il implica fiecare dintre acestea iar utilizatorul putand compara mai multe francize prin prisma unor diversi indicatori.

In rest sunt disponibile o multitudine de articole si subiecte de business, pe teme care se regasesc pe majoritatea site-urilor de business, dar Entrepreneur.com se remarca tocmai prin volumul informatiei prezentate. Sunt acoperite teme ca marketing si management, business planning si management financiar, advertising si vanzari.

Articolele, excelent scrise, au in spate o munca serioasa de documentare si cuprind informatii relevante si bine prezentate – ca in articolul E-Tail Therapy, de exemplu, de unde am aflat cu interes faptul ca volumul total de vanzari realizate online este anticipat de Forrester Research la 316 miliarde USD in 2010 – 12% din volumul total al vanzarilor retail.

Unul din lucrurile deranjante la acest site este incorporarea tehnologiei IntelliTXT – care permite inserarea de reclame in chiar corpul articolui, transformand anumite cuvinte cheie in hyperlinkuri care te redirectioneaza catre pagina advertiser-ului.