KnowThis.com cel mai cunoscut si complet portal de marketing a realizat un clasament al principalelor resurse online de marketing. In cadrul rubricii Special a Wall-Street, in care va vom obisnui (daca nu am facut-o deja) sa prezentam site-uri cat mai interesante, indiferent de ceea ce faceti, va prezentam astazi cateva dintre acestea, cu relevanta pentru marketer-ii din Romania.
ClickZ (marketing online)

Este probabil cel mai bun site pentru stiri si noutati relevante in legatura cu marketingul pe Internet. Site-ul nu numai ca include principala resursa in materie de motoare de cautare - SearchEngineWatch, dar mai cuprinde si numeroase alte articole scrise de experti, pe teme ce acopera publicitatea pe Internet, statistici despre utilizarea web-ului si nu numai, informatii despre media buying si multe alte informatii de acest tip. Spre deosebire de alte site-uri care permit accesul la materiale doar dupa inregistrare, ClickZ pune la dispozitie in mod gratuit o mare parte a materialelor sale.

CRM Daily (managementul relatiilor cu clientii)

Orientat putin pe aspecte promotionale, acest site ofera constant articole de buna calitate pe tema relatiilor cu clientii, privite atat din perspectiva manageriala cat si din cea tehnica. Acest site priveste CRM-ul (Customer Relationship Management) ca un intreg lant de distributie si, in mod consecvent, se concentreaza asupra fortei de vanzare, distribuitorilor, serviciului cu clientii, contactului cu centrele si nu numai.

globalEDGE (marketing global)

Un exemplu excelent de site cu o librarie de referinta. Pare sa fie actualizat periodic si contine destule informatii cat sa tina ocupati researcher-ii si oamenii de afaceri o lunga perioada de timp.

MarketingProfs (ghiduri pentru marketing)

Incepand cu publicarea unor articole despre marketing de tipul: "how-to", MarketingProfs este acum mai degraba o companie de publishing online preocupata de marketing. Articolele de pe site sunt in general foarte bune si sunt adesea scrise de experti din industrie si mediul academic. Au de asemeneasi un Forum foarte bun in care membrii pot adresa intrebari. In timp ce multe dintre articole sunt gratuite, MarketingProfs a adoptat si modelul de inregistrare pentru o parte dintre acestea.

Online Public Relations (relatii publice)

Pentru orice persoana care lucreaza in domeniul Relatiilor Publice, acest site ar trebui sa fie unul de referinta. Site-ul este bine intretinut, are sute de link-uri si ar trebui sa ii satisfaca total pe cei din domeniul PR precum si pe cei care fac cercetare de piata, incluzand site-uri cu resurse de PR, informatii despre joburi si cariera si multe altele.

Questionnaires and Survey Design (realizare de chestionare)

Informatia este excelenta, in ciuda designului. Invata totul despre cum se realizeaza un chestionar bine pus la punct intr-un tutorial extins - echivalentul unui intreg capitol dintr-o carte de marketing.

Topix (stiri zilnice din marketing)

Un site foarte bun inzestrat cu o functie de cautare mediocra dar pentru care, din fericire, aspectele bune cantaresc mai mult decat inconvenientele in materie de cautare. Ca principiu de baza, Topix scaneaza mii de ziare nationale si regionale si multe alte surse de stiri si ofera o multitudine de rezultate grupate pe cele mai importante categorii.

Wikipedia (introducere in marketing)

Enciclopedia gratuita de pe Internet este un loc bun pentru marketer-ii incepatori care vor sa afle mai multe despre fundamentele marketingului. Ideea de baza a site-ului este aceea de a permite introducerea unei mari cantitati de informatii din partea unor experti (si nu numai) din intreaga lume. Acest site permite oricarei persoane ce poseda cunostinte in diferitele domenii sa contribuie la dezvoltarea si consolidarea acestui proiect. In ceea ce priveste marketingul, sunt deja disponibile peste 200 de articole si numarul acestora creste considerabil.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Special »



Setari Cookie-uri