1. Instruiti-va echipa de vanzari sa gandeasca ca si cum ar avea in fata mai multi clienti, nu doar unul.

De fiecare data cand va aflati in fata unui client, ganditi-va ca aveti sansa sa il transformati in mai multi, scrie publicatia The Entrepreneur.

De exemplu, unele companii au programe prin care ofera cupoane de cadouri si alte beneficii clientilor care le prezinta nume de potentiali clienti pe care compania sa ii abordeze pe viitor.

Astfel, reusesc adesea sa transforme un client in patru utilizatori.

2. Ajustati-va cuvintele cheie din motoarele de cautare in functie de raspunsurile clientilor.

Atunci cand incepeti sa lucrati cu un client nou, intreabati de unde a auzit de dvs. Este foarte probabil ca el sa fi aflat de pe internet, cautand pe motoarele de cautare informatii despre serviciile ori produsele oferite de compania dvs.

Incercati sa aflati ce cuvinte cheie a cautat si, in functie de raspunsul primit, discutati cu persoanele care se ocupa de SEO (search engine optimization) si faceti astfel incat acestea sa iasa cat mai in fata in Google sau alte motoare de cautare.

Ajustarea pay per click si a cautarii a dus in cazul unei companii americane la dublarea traficului pe site intr-o singura luna.

Tot in functie de cuvintele cheie cautate de clienti, puteti sa achizitionati URL-uri si sa faceti redirectionari de pe acestea pe site-ul dvs. principal.

In acest fel, nu numai ca atrageti trafic, dar blocati si concurentii care ar putea face lucruri similare.

Citeste si:

3. Simplificati procesul de aflare a informatiilor.

Incercati sa minimalizati numarul chestionarelor online. Nu intrebati dumneavoastra, lasati clientii sa intrebe ce nelamuriri au. Creati o pagina separata prin care invitati clientii sa puna intrebari, oferindu-le cateva variante.

4. Mutati-va businessul in “cloud”.

O afacere aproape complet online are cheltuieli mult mai mici, aceasta folosind serviciile de tip cloud computing care permit reducerea costurilor, intrucat aplicatiile, tehnologiile si datele sunt disponibile pe un server virtual. Printre cele mai cunoscute solutii de cloud computing este e-mailul de la Gmail ori Yahoo.

Astfel, sistemul de vanzari decurge mai repede si mai placut, mai ales pentru clientii care apreciaza o companie moderna.

5. Folositi testimoniale pentru a va construi un reputatie buna.

Pe langa referinte, nu ezitati sa cereti pareri de la clientii multumiti pe care, mai apoi, sa le publicati pe site.

Daca printre utilizatorii serviciilor si produselor se numara companii cu branduri puternice, credibilitatea dumneavoastra va creste foarte mult intr-un timp scurt.