Potrivit reprezentatilor VentureConnect, atat pentru Bucuresti, cat si pentru orasele din tara, programele dedicate antreprenorilor, atat cele de mentorat, cat si cele de investitii, se lupta de multe ori cu mentalitatea gresita a dezvoltatorilor de proiecte. Ceea ce Radu Georgescu, presedinte GECAD Group, considera este ca antreprenorul roman are nevoie de o educatie formala in ceea ce priveste dezvoltarea unui business pe cont propriu. “Principala dificultate pe care am observat-o in interactiunile de pana acum este legata de lipsa unor abilitati de conducere a business-ului. Mai mult, inca nu inteleg de ce majoritatea proiectelor sunt gandite intai local si de abia apoi se contureza posibila lansare internationala. Lansarea in Romania nu ar trebui gandita ca o perioada pilot – intreaga audienta se afla in Europa si Statele Unite, nu doar in Romania”, continua Radu Georgescu.

Clujul – Silicon Valley pentru Romania

“Ne-au trecut prin mana destule proiecte, de la unelte pentru retelele sociale, o platforma pe care atat utilizatorii, cat si brandurile o pot accesa pentru a isi creste notorietatea, pana la un sistem care vizeaza inlesnirea serviciului de comandare a unui taxi sau un mod inteligent de construire a unui website, ce arata persoanelor fara o pregatire tehnica avansata modalitati de imbunatatire SEO si al continutului. Inca o data, ni se demonstreaza daca mai era nevoie, ca suntem foarte bine pregatiti tehnic, dar trebuie sa muncim pana ajungem la cunostinte de business rafinate.” a declarat Ana Maria Andronic.

Proiectul care a primit increderea membrilor prezenti in cadrul intalnirii a fost SociaLook, dezvoltat de Horatiu Mocian, o platforma ce indentifica contactele si mediile care pot inlesni comunicarea cu persoana cautata. “Doug Richard, invitatul nostru pentru aceasta toamna, a fost impresionat de proiect si de beneficiile folosirii serviciului, mai ales ca SociaLook este inca in versiune Beta si a fost prezentat pentru prima data in fata publicului si a investitorilor aflati la intalnire.”, continua Ana Maria Andronic.

Citeste si:

Timisoara – Gata de blockstart

Cele 8 proiecte prezente in finala de la Timisoara au acoperit o gama larga de servicii, de la publicitate pentru branduri pe diverse ramuri sociale (Status Pimp), Trender sau word-of-mouth marketing: un serviciu care urmareste popularizarea gadget-urilor din vorba-in-vorba si 123ContactForm, un produs ce creaza o modalitate simpla de realizare si masurare a formularelor on-line.

“Ce am remarcat in Timisoara, a fost deszchiderea pe care antreprenorii o au pentru prezentarea ideii de afacere si intalnirea cu potentiali investitori. Mai mult, am observat ca multe dintre proiectele intalnite au deja deschidere si acoperire internationala, lucru care ne bucura sincer. Un alt aspect bine conturat este mai buna pregatire locala pentru sustinerea afacerii si argumentarea modelului gasit, cu un vocabular de business inchegat, antreprenorii fiind pregati sa ofere contrargumente puternice”, sustine Ana Maria Andronic.

Wall-Street este partener media strategic pentru VentureConnect, eveniment ce reuneste antreprenorii din Romania cu investitori din Statele Unite si Europa la Bucuresti. Intalnirea are loc pe 23 Noiembrie la Hotel Intercontinental.