Emisiunea s-a incheiat. Inregistrarea emisiunii va fi disponibila in curand.

Start-Up Wall-Street, astazi, la ora 12:00: invitatul este Stefan Liute, director de strategie la Grapefruit, una dintre cele mai puternice agentii de branding din Romania.

Tema emisiunii este "Cat de important este brandingul pentru un start-up. Sfaturi de la antreprenorul Stefan Liute”.

Ce inseamna sa cresti si sa conduci o agentie de branding? Care sunt lucrurile pe care trebuie sa le stii despre branding ca tanar antreprenor, la inceput de drum? Cat de important este numele pentru un start-up? Cum a lansat Stefan Liute firma Grapefruit?

Acestea sunt doar cateva intrebari la care Stefan Liute va raspunde in direct astazi. Pune intrebari si noi le vom adresa in cadrul emisiunii.

Cele mai bune intrebari vor fi premiate cu cate o carte Principiul 80-20. Cum sa obtii mai mult cu mai putin, publicata la editura Meteor Press.

Start-Up Wall-Street este un talk-show transmis in direct pe wall-street.ro care se adreseaza antreprenorilor si celor ce doresc sa inceapa un proiect pe cont propriu.

Citeste si:

Un eveniment unic in online-ul romanesc, emisiunea iti ofera ocazia sa alegi doar povestile si sfaturile de care ai nevoie. Sa alegi ce se potriveste pentru businessul tau. Un eveniment esential pentru toti cei care aspira la antreprenoriat.

Cine este Stefan Liute
El a fondat alaturi de Marius Ursache agentia de branding si digital Grapefruit.

Practic, Stefan Liute a intrat in antreprenoriat in 1999, cand a lansat la Iasi agentia Grapefruit, care pana acum a lucrat pentru clienti precum Antibiotice, Azuga, Alevia, Labormed, Mercury360, Prigat, Transavia, Kober Zertifikat, NNDKP, Dacia, Renault, ING Bank, OTP Bank, Pfizer, Abbott Laboratories, Kanal D, sau Connex.

Cu o diploma postuniversitara in comunicare/PR si un interes ridicat pentru managementul strategic al brandului, Stefan Liute a fost implicat in rebrandingul unora dintre cele mai importante branduri din Romania, corporative si de produs.

Stefan Liute a realizat prima traducere in limba romana a unei carti despre identitatea corporatista si de brand (2004, Noul ghid de identitate Wolff Olins), iar in 2006 a tradus ultima carte a lui Wally Olins - Despre Brand.