Cartea de business propusa de Stefan Liute, director de strategie al agentie Grapefruit este "Good Strategy/Bad Strategy”, scrisa de Richard Rumel, profesor la UCLA Anderson.

„Este o carte de business, de management al afacerii. Brandingul are intr-o foarte mare masura de-a face cu conducerea afacerii si nu in mod exclusiv cu marketingul ori comunicarea”, spune Stefan Liute.

Cartea contine foarte multe exemple, care intr-o lume plina de sloganuri si falsi profeti, se diferentiaza. „Cartea este despuiata de podoabe si de limbajul corporate. Aceasta carte te educa si nu isi propune sa te distreze. Are un continut onest”.

Citeste si:

10 sfaturi pentru creionarea unei strategii de branding

1. Este foarte important sa intelegi ce este brandingul, astfel incat sa poti face o alegere educata daca el poate fi util pentru business-ul tau.
2. Cea mai mare greseala este sa crezi ca brandingul se limiteaza la nume si sigla.
3. Brandul contine si o promisiune. Important este cum te tii de aceasta promisiune.

Citeste mai departe continuarea sfaturilor.