Pentru viitorii antreprenori si nu numai, Radu Florescu, fondatorul Centrade Saatchi&Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, recomanda cartea The Tipping Point, scrisa de Malcolm Gladwell. “Este o carte pe care am citit-o in urma cu sapte ani, o carte despre importanta schimbarii in lumea de afaceri. Mi se pare firesc sa avem in vedere schimbarea atunci cand vorbim despre antreprenoriat si despre business.”

The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii.

The Tipping Point este biografia unei idei, iar aceasta idee este foarte simpla. Cea mai buna cale de a intelege aparitia tendintelor in moda, fluxul si refluxul mareelor de delincventa sau, de ce nu, transformarea unor carticele necunoscute in niste best-seller-uri ori afluxul de adolescenti care fumeaza, fenomenul zvonurilor care merg din gura-n gura si toate celelalte schimbari misterioase care se petrec in viata de zi cu zi este sa le privim ca pe niste epidemii. Ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc exact la fel ca virusii.

Citeste si:

Malcolm Gladwell ajunge repede pe lista autorilor preferati si acolo iti va ramane in urmatorii ani, caci sigur va mai scrie carti actuale, sau, daca nu, cel putin mai sunt lucrari inca netraduse in limba romana. Citeste si Tu ce faci ca sa fii exceptional?