1. Apreciati stilurile de lucru diferite.

Fiti clar in ceea ce priveste asteptarile pe care le aveti, dar nu creati conflicte doar pentru ca unii angajati au stiluri diferite in a realiza ceea ce ati cerut, spune Mike Staver, fondator al The Staver Group, o companie de consultanta in performanta businessului, in The Entrepreneur. „Daca sunt eficienti in ceea ce fac, dati-le oportunitatea sa vina cu propriile solutii, sa adauge valoare. Cand un sef spune << Vreau sa faci acest lucru doar asa>> devine un fel de ticalos care doar cere” adauga Staver.

2. Oferiti-le un sens pentru ceea ce fac.

Liderii trebuie sa le dea angajatilor un motiv pentru care sa le pese. Ar putea sa nu va fie foarte usor sa faceti acest lucru daca va ocupati de comercialiarea unui produs sau serviciu banal, dar toti suntem intr-un business pentru a servi o nevoie. Deci, fiti siguri ca toti angajatii inteleg asta. De exemplu, daca vindeti piese de schimb pentru masini, acest lucru se intampla pentru ca cineva are nevoie ca masina sa functioneze. Facandu-i sa se simta importanti, va veti ajuta angajatii sa ramana concentrati si implicati chiar daca cerintele sunt mari.

Citeste si:

3. Recunoasteti cand fac bine un anumit lucru.

Chiar daca este vorba despre ceva foarte simplu, despre respectarea unui termen limita foarte scurt, ori de atragerea unui nou client, daca le veti recunoaste succesul, ii veti motiva.

4. Tratati-va angajatii cu respect.

Atunci cand le spuneti adevarul despre ceea ce au facut, nu va jigniti salariatii. Daca veti tipa la ei sau ii veti insulta, nu veti face decat sa va scadeti productivitatea si probabil veti avea probleme in a va pastra cei mai buni angajati.