Suntem atat de conectati la Internet si retele sociale incat multi dintre noi uita de importanta unei “simple” carti de vizita. Intr-o lume in care LinkedIn a inlocuit traditionalele dreptunghiulete trase la imprimanta, de ce trebuie inca sa avem grija cum ne prezentam prin cartile de vizita?
Cartile de vizita business au potentialul de a-ti maximiza sansele de a avea succes intr-un nou parteneriat. Iata opt modalitati de a optimiza spatiul de pe ele, conform Entrepreneur.com.

1. Include adrese sociale relevante


Avand in vedere ca cele mai multe business-uri privesc social media ca o modalitate de a spune o poveste despre persoane, este normal ca pe cartile de vizita sa fie printate link-uri catre pagina de Facebook/Twitter/Youtube sau Pinterest. Ofera-le partenerilor tai posibilitatea de a te cunoaste cat mai in amanunt.

2. Nu aglomera informatii


Desi ai putea fi tentat sa oferi o multime de informatii, precum numar de fix, fax, adresa strazii, e-mail, Twitter, FB, LinkedIn etc, incearca sa elimini cateva dintre acestea astfel incat sa se potriveasca profilului/targetului tau. De exemplu, de cele mai multe ori, nu trebuie sa treci adresa exacta ci doar strada.

3. Nu trimite direct pe homepage-ul companiei


Poate parea contraproductiv dar a pune pe cartea de vizita adresa catre homepage-ul companiei poate fi gresit. Uneori este mai bine sa trimiti persoanele catre un blog de companie, o pagina anume sau chiar un clip explicativ de pe YouTube. Multe homepage-uri sunt aglomerate, nereprezentative.

4. Fii vizual


Un simplu logo nu este ceva iesit din comun. Incearca sa folosesti grafica avansata, combinatii de culori inedite care sa starneasca curiozitate si comentarii.

5. Trezeste curiozitate


Incearca sa compui mesaje inedite, de genul “Conecteaza-te cu mine pe [adresa de mail] sau [numar de telefon] pentru a discuta business, sau daca vrei sa-ti recomand un restaurant bun in Bucuresti”. Este un mesaj altfel, inedit, care starneste curiozitate.

6. Uneste lumile online si offline


O carte de vizita poate deveni un pod care uneste activitatile tale offline de cele online. Poti integra un cod QR pe card, dar ai grija ca acesta sa fie executat corect si sa nu duca spre un link ce nu functioneaza.

7. Gandeste cartile de vizita ca un “call to action”


Ia in considerare sa printezi cateva carti de vizita special pentru ocazii diferite, astfel incat mesajul lor sa se muleze pe profilul invitatilor de la un eveniment, de exemplu. La un cocktail, poti, de exemplu, sa oferi carti de vizita care invita oamenii sa se uite apoi pe pagina ta de Facebook unde vei posta fotografii de la eveniment.

8. Fa-le sa fie utile


Daca reusesti ca aceste carti de vizita sa fie si utile, pe langa informatiile de pe ele, cu atat mai bine. De exemplu, poti sa le faci sa fie ca mici carticele, in care poti sa si scrii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri