Foarte multi antreprenori evita sa apara in presa pentru ca nu vor ca firmele competitoare sa afle ce fac, de teama ca nu ar sti ce le spuna jurnalistilor...iar uneori pentru ca sunt atat de concentrati pe dezvoltarea afacerii incat nu se mai gandesc la promovarea ei. Mai sunt si cazuri de antreprenori care confunda PR-ul cu publicitatea si cred ca aparitiile in presa sunt platite. In slide-urile urmatoare, 10 manageri de agentii de PR va invata ce si cum sa vorbiti cu jurnalistii pentru a va putea construi o buna reputatie si creste businessul cu ajutorul mass-media.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri