Free media, echivalenta cu PR-ul, o folosim atunci cand avem informatii cu valoare de stire.

Si nu stire pentru companie, ci stire pentru jurnalist. Jurnalistii scriu in general despre companii mari si despre lucruri interesante pentru publicul lor: investitii, schimbari de management, trenduri ale industriei. Odata cu criza financiara, numarul de pagini al ziarelor s-a redus si spatiul alocat stirilor despre companii este mult limitat. Comunicatele de presa daca nu reprezinta o stire suficient de puternica vor fi aruncate la cos.

Avantajele free media sunt credibilitatea si costurile reduse.
Dezavantajele sunt lipsa controlului asupra informatiei si imposibilitatea de a garanta aparitia ei.

Ce inseamna media platita (machete de presa, advertoriale)? Cand platim pentru ca mesajele noastre sa fie preluate?

O folosim atunci cand vrem sa transmitem o stire si vrem sa ne asiguram ca va fi preluata ca atare. O folosim pentru a transmite informatii pentru investitori, stiri pozitive, noutati, lucruri importante pentru companie, dar care nu sunt suficient de atractive pentru un jurnalist.

Citeste si:

Avantajele sunt evident legate de siguranta aparitiei si a modul de prezentare a informatiei.

Dezavantajele, dincolo de aspectul financiar, sunt legate de credibilitate. Un articol semnat de un jurnalist va avea mai mult impact decat un articol cu semnul P in dreapta sus.

Citeste mai mult in articolul: Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor

Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor

Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le...