Sa nu minta cand sunt intrebati pentru ca jurnalistii buni isi vor da seama si ii vor penaliza, sa ii ajute pe jurnalisti sa faca investigatii si analize pentru ca astfel vor fi apreciati, ii sfatuieste pe antreprenori Georgiana Gheorghe (foto), managing partner al agentiei de relatii publice Presage PR, compania a lansat in aceasta vara un pachet de servicii de PR pentru start-upuri si unul pentru IMM-uri.
Comunicarea cu presa trebuie sa fie naturala. Daca esti intrebat, raspunde intrebarilor ca si cum ai vorbi unui prieten.

Vorbeste cu suflet despre afacerea ta si nu vei avea decat de castigat. Oamenii sufletisti castiga simpatia mai usor!

Nu minti cand esti intrebat: un jurnalist bun isi va da seama si te va penaliza. Transparenta raspunsurilor si adevarul despre afacere, produse si piata nu pot fi decat in avantajul tau.

Un jurnalist bun trebuie ajutat sa faca o analiza sau investigatie, va aprecia cu siguranta ajutorul tau. El are nevoie sa inteleaga din surse sigure ce se intampla in piata. Relatia trebuie sa fie win win.

Nu orice informatie este o stire insa poti anunta noutatile companiei cu regularitate.

Comunica constant si coerent cu presa. Rezultatele sau informatiile trebuie sa se lege si sa aiba noima, sa fie interesante si sa aduca valoare.

Nu orice informatie este o stire insa poti anunta noutatile companiei cu regularitate.

Ultimul, dar nu in cele din urma, apeleaza macar din cand in cand la un specialist in comunicare. Acesta te va ajuta sa iesi din "cutie" si sa vezi lucrurile din mai multe perspective.

Comunicarea nu e un moft, nu e un lux, este o necesitate.

Citeste mai mult in articolul: Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri