Comunicarea cu presa trebuie sa fie naturala. Daca esti intrebat, raspunde intrebarilor ca si cum ai vorbi unui prieten.

Vorbeste cu suflet despre afacerea ta si nu vei avea decat de castigat. Oamenii sufletisti castiga simpatia mai usor!

Nu minti cand esti intrebat: un jurnalist bun isi va da seama si te va penaliza. Transparenta raspunsurilor si adevarul despre afacere, produse si piata nu pot fi decat in avantajul tau.

Un jurnalist bun trebuie ajutat sa faca o analiza sau investigatie, va aprecia cu siguranta ajutorul tau. El are nevoie sa inteleaga din surse sigure ce se intampla in piata. Relatia trebuie sa fie win win.

Nu orice informatie este o stire insa poti anunta noutatile companiei cu regularitate.

Citeste si:

Comunica constant si coerent cu presa. Rezultatele sau informatiile trebuie sa se lege si sa aiba noima, sa fie interesante si sa aduca valoare.

Nu orice informatie este o stire insa poti anunta noutatile companiei cu regularitate.

Ultimul, dar nu in cele din urma, apeleaza macar din cand in cand la un specialist in comunicare. Acesta te va ajuta sa iesi din "cutie" si sa vezi lucrurile din mai multe perspective.

Comunicarea nu e un moft, nu e un lux, este o necesitate.

Citeste mai mult in articolul: Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor

Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le spui jurnalistilor

Cum sa te promovezi in presa. 10 sefi de agentii te invata ce sa le...