Devine insa critic sa detii un site care arata ceea ce faci si cine esti.

Daca inca nu ti-ai creat un website, aceste instrumente internationale, ieftine, te pot ajuta sa iti construiesti o prezenta online profesionala, scrie Entrepreneur.com.

1. Get Your Business Online a Google


GYBO.com
este incercarea Google de a incuraja IMM-urile sa isi creeze propria prezenta digitala. Compania a creat un toolkit online pentru crearea de website-uri si, in SUA, organizeaza chiar si evenimente de promovare a solutiei business.

Pe GYBO.com poti alege numele site-ului si design-ul de baza al acestuia dintr-o multitudine de template-uri care sunt customizabile. Apoi poti adauga continut si site-ul este gata pentru a primi vizitatorii.

Cine ar trebui sa il foloseasca: proprietarii de business care nu au notiuni avansate de progrmare si nu vor sa angajeze un dezvoltator web.

Costuri: Google ofera instrumentele de creare a website-ului si ti-l gazduieste timp de un an, gratuit. Dupa aceea, costul se ridica la 7$/luna.

2. Homestead

Homestead ofera optiuni pentru crearea website-ului, hostarea si analize de baza, totul intr-un format simplu bazat pe template-uri. Design-urile sunt in functie de specificul business-ului, venind cu imagini generice si continut tipic industriei tale. Homestead are peste 250.000 de imagini pentru logo-uri si alte grafici.

La publicare, vei primi un domeniu nou si o adresa de e-mail de business. De asemenea vei putea urmari statistici despre vizitatori si sa faci modificari atunci cand doresti.

Citeste si:

Cine ar trebui sa il foloseasca: avand in vedere ca optiunile de customizare sunt limitate, Homestead ar putea fi bun pentru antreprenori ale caror prioritati sunt sa atraga consumatori in magazine fizice, nu sa-i retina pe site.

Cost: Pachetul costa 5$/luna dupa 30 de zile gratuite.

3. LaunchRock

Spre deosebire de alte instrumente, LaunckRock nu iti ofera un website integral. El te poate ajuta sa iti creezi o pagina prin care sa anunti, printr-un anunt vizual atractiv”, ca in curand vei avea un site. Poti posta update-uri pe pagina de lansare, care poate fi integrata usor in majoritatea site-urilor de social media.

LaunchRock iti permite de asemenea sa colectezi adrese de e-mail si sa incepi sa trimiti newslettere catre potentiali clienti.

Cine ar trebui sa il foloseasca: startup-urile cu un concept business deosebit care vor sa se lanseze cu o baza deja solida de potentiali clienti, dar si business-urile noi care vor sa genereze buzz pentru un nou produs sau serviciu.

Cost: gratuit. Echipa LaunchRock va implementa add-on-uri premium.