Neavand experienta in acest domeniu, a facut voluntariat in prima faza intr-un atelier de vopsit masini si a inceput sa coloreze biciclete, iarna trecuta, intr-o debara dintr-un apartament. Din ultimul lui salariu si-a cumparat un compresor si un pistol de vopsit si a inceput sa agate biciclete la uscat in dormitor.
“A fost nevoie sa imi dau demisia, si am facut-o cu placere. Am alocat 100% din timp acestui proiect”.
Pana in prezent, in 10 luni, alaturi de o echipa de inca patru oameni, a vopsit si reconditionat pest 50 de biciclete. Intre timp atelierul a fost mutat intr-un beci dintr-o casa veche de pe B-dul Carol, in Bucuresti.
“Speram ca pana la finalul anului in curs sa reconditionam cel putin tot atatea”, spune el.
Pretul difera in functie de complexitate – pretul pentru vopsirea unui cadru de bicicleta incepe de la 350 lei pentru o singura culoare si creste in functie de personalizarea dorita.Se adauga apoi cateva zeci de lei pentru mici fragmente reconditionate/vopsite. Initial se realizeaza o simulare pe computer, pornind de la fotografii, pentru ca proprietarul sa isi faca o idee cum va arata produsul, dupa care se alege
In functie de proiect, reconditionarea/vopsirea bicicletei dureaza de la o saptamana la o luna. “Dureaza intrucat e foarte mult de munca. Unele biciclete sunt ruginite complet, fiecare spita trebuie luata in parte, fiecare piesa demontata si refacuta sau inlocuita”, spune Lucian. “Incercam ca fiecare proiect sa fie unicat, chiar daca un client doreste ceva similar cu a altuia. Tot timpul se gaseste ceva nou, diferit”, completeaza antreprenorul.
Bitacolor a reconditionat biciclete din anii ’70 pana la cele moderne.
Cum ti se pare proiectul tinerilor? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: