Programata pentru perioada 8-9 mai la Bucuresti, Email marketing &AdWords Academy va permite companiilor sa invete mai multe despre atragerea consumatorilor folosind e-mail marketingul si reclamele afisate prin intermediul Google. Cele doua zile, cate una pentru fiecare canal de marketing, includ sesiuni de training interactiv prin care companiile pot aprofunda o serie de strategii, de la cresterea numarului de abonati la newsletter la atragerea mai multor vanzari prin AdWords la costuri reduse.

"Cand ai un business, vrei sa te asiguri ca esti acolo unde te cauta persoanele interesate de ceea ce oferi. In Romania, Google are in jur de 98% cota de piata cu motorul de cautare. Ca exemplu dintr-un interviu dat de Doina Costache (Industry Manager Google Romania), circa 70% din romani folosesc internetul ca sursa principala de informare inainte de a-si cumpara o masina. Pornind de la aceste certitudini, trebuie sa te asiguri ca tu ca business apari in fata cand romanii cauta ceea ce business-ul tau ofera”, spune Cristian Ignat, PPC marketing manager la 2Parale.

Email marketing &AdWords Academy va prezenta si rezultatele ultimelor studii privind cele mai eficiente tactici de promovare online, alaturi de exemple de strategii cu rezultate dovedite. Participantii vor avea si ocazia de a interactiona la sesiunile de coaching one-to-one pentru a gasi solutii la cele mai frecvente probleme cu care se confrunta.

Evenimentul beneficiaza de notorietatea a doi dintre cei mai apreciati specialisti in marketing online din Romania care vor dezvalui din cunostintele lor in domeniu. Cristian Ignat, PPC Marketing Manager la 2Parale, cu o experienta de peste 7 ani in Google AdWords si Andrei Georgescu, fondator al White Image-Loyalty Solutions, cu mai bine de 10 ani activi in e-mail marketing, vor pregati traininguri intensive, studii de caz si date din research pentru a identifica cele mai eficente solutii de crestere a vanzarilor pentru o companie, indiferent ca este un IMM sau o multinationala.

Citeste si:

Evenimentul se adreseaza in special oamenilor de marketing care sunt familiari cu cele doua instrumente de comunicare online si care doresc sa-si optimizeze rezultatele.

Fiecare sesiune de training de anul acesta are un numar limitat de 50 de participanti.

Mai multe informati despre program si speakeri sunt disponibile pe emacademy.ro.