"Nu inovati. Am pierdut numarul antreprenorilor care aveau companii inca <<in fasa>> si care ma rugau sa-i ajut sa vina cu <<urmatoarea idee revolutionara>> ori sa-i ajut sa isi dezvolte brandul. Desi ideea lor initiala era abia lansata. Iubesc ambitia, dar diferenta dintre un antreprenor adevarat si un start-up este faptul ca un antreprenor isi da seama ca se afla pe o drum lung si greu si trebuie sa mearga pas cu pas. Cresteti-va distributia, reduceti costurile, intariti-va sistemele. Aceste lucruri va vor face puternici si valorosi, Dar, cu siguranta, pentru asta trebuie sa faceti o schimbare. Si, probabil, va fi dificil pentru multe start-up-uri. Daca nu puteti face aceasta schimbare, aduceti pe cineva care poate. Astazi. Este vital. Altfel, foarte repede veti pierde oportunitati si nu veti realiza niciodata ce ati fi putut face", afirma Duncan.

El adauga ca intreprinzatorii ar trebui sa citeasca "o carte si numai una" : The Lean Startup, de Eric Ries, care este "o carte pentru antreprenori si inovatori din corporatii, deopotriva".

"De asemenea, mergeti pe internet. Liberalizarea pe care internetul a adus-o este imensa. Poti primi idei ori opinii in cateva minute, o reactie ori sfatul unui expert in cateva ore, iar 100 de oameni iti pot spune peste noapte de ce ideea ta nu le place si de ce trebuie sa o iei de la inceput. Si majoritatea acestor lucruri se intampla pe gratis", mai spune Meldrum Duncan.

Meldrum Duncan va vorbi in cadrul Innovation Summit, un eveniment dedicat in exclusivitate inovatiei in business, care are loc pe 28 mai, la Bucuresti. Accesul la eveniment se face pe baza de inscrieri pe site-ul www.innovationsummit.ro.

Citeste si:

Duncan lucreaza de 23 de ani in industria de marketing si inovatie, el incepandu-si cariera in 1990 la agentia londoneza Abbott Mead Vickers BBDO. Ulterior a lucrat pentru Lowe Howard Spink, Young & Rubicam, Lowe Lintas. In anul 2000 a devenit consultant in inovatie in cadrul agentiei ?What If! din Londra, iar in 2004 a fondat biroul din Statele Unite ale agentiei. In cei cinci ani in care lucrat pentru biroul de la New York al ?What If! a crescut afacerea de la zero pana 40 de angajati si peste 70 de clienti.

In ianuarie 2010, Duncan a devenit director de inovatie pentru Europa al ?What If! Innovation, managerul ocupand aceasta functie pana in august anul trecut. Astfel, din vara lui 2012 managerul a devenit antreprenor, fondand compania de consultanta in inovatie Meldrum&Co.

Citeste si:
Fondatorul agentiei de inovatie nr. 2 in lume: Cand recrutez, curiozitatea este trasatura la care ma uit mai presus de tot

Ce spune despre recrutare fondatorul agentiei de inovatie nr 2 in lume

Ce spune despre recrutare fondatorul agentiei de inovatie nr 2 in lume

Fondatorul agentiei nr. 2 in inovatie in lume: Sunt foarte atent la organizatiile care cred ca inovatia salveaza tot. Nu este asa