• 1,6 milioane de proprietari aveau vanzari cuprinse intre 100.000 si 250.000 de dolari
• 484.479 de afaceri cu un singur angajat generau vanzari cuprinse intre 249.000 si 500.000 de dolari
• 209.415 de afaceri au raportat vanzari cuprinse intre 500.000 si 1 mil. dolari
• 26.744 de afaceri aveau vanzari cuprinse intre 1 mil. si 2,5 mil. dolari
• 1.723 de afaceri vindeau anual de 2,5 mil. dolari pana la 5 mil. dolari
• 368 de afaceri depasisera pragul de 5 mil. dolari.

Dintre cele 368 de afaceri care aveau un singur angajat (proprietarul business-ului) si depasisera pragul de 5 mil. dolari cele mai multe (317) activau in sectorul finantelor si asigurarilor, 45 isi desfasurau activitatea in arta si divertisment, iar 4 erau prezente in sectorul comertului.

In cazul afacerilor care genereaza vanzari intre 2,5 mil. dolari si 5 mil. dolari cele mai multe activeaza in retail (494), urmate de firmele din domeniul stiintific si tehnologie (328).

In ceea ce priveste business-urile cu afaceri intre 500.000 si 1 mil. dolari, majoritatea erau prezente in sectorul imobiliar si leasing (81.936), urmate de constructii (27.013).

Citeste si:

Daca tintesti afaceri de 250.000 pana la 500.000 de dolari prima optiune ar trebui sa fie imobiliarele, unde exista cele mai multe afaceri cu un singur angajat (147.146), domeniu urmat de constructii (63.945) si stiinta (59.578).

Tehnologia actuala ii ajuta pe cei mai multi antreprenori sa genereze vanzari record, lucru putin realizabil in lipsa Internetului. De exemplu, un magazin cu haine pentru copii deschis de o angajata aflata in concediu de maternitate pe o platforma de tipul Amazon poate deveni o afacere globala cu venituri in crestere permanenta.

Cresterea numarului de afaceri cu un singur angajat va continua si in anii urmatorii, potrivit Census Bureau din SUA. Veniturile totale ale acestor microafaceri au crescut in 2011 la 989 mld. dolari, un avans de 4,1% fata de 2010.