“Cand lucram in multinationala ajunsesem sa imi fac haine pe comanda si am constatat ca nu sunt singurul care are aceasta nevoie. Iar acum incercam sa oferim si altora ce am invatat singuri, pentru ca in ultimii doi ani am citit foarte mult despre aceste domeniu", a declarat Razvan Valceanu, in cadrul Start-Up Wall-Street, emisiune moderata de Claudiu Vrinceanu.

Investitia in brandul de camasi "Razvan Valceanu" a inceput in urma cu doi ani, iar pana acum cei doi antreprenori au alocat in jur de aproximativ 40.000 de euro. De asemenea, in urmatoarea perioada vor mai investi circa 20.000 de euro.

Camasile sunt fabricate la Targu-Magurele, si, deocamdata, pot fi cumparate din showroom-ul din Bucuresti, din zona Pietei Domenii. Materialele utilizate sunt furnizate de catre producatorul italian Canclini.

Cea mai ieftina camasa costa 400-500 de lei

Din momentul lansarii din septembrie si pana acum, cea mai scumpa camasa vanduta a fost de 400 euro. De asemenea, cele mai ieftine camasi au preturi de 4-500 de lei.

“Se spune ca trebuie sa ai 100 de camasi, cel putin asa recomanda consultantii vestimentari din strainatate. Cand eram la multinationala, ma descurcam cu 50, dar acum am mai multe. Spre exemplu, ai 5 zile lucratoare pe saptamana si le porti o singura data, deja ajungi la 20 intr-o luna. Apoi mai sunt evenimentele, intalnirile cu partenerii si ajungi la in jur de 40-50 de camasi care sunt business, smart casual si pentru evenimente. Noi concuram cu piata camasilor overall si avem clienti care pana acum isi faceau camasi pe comanda la Viena, la Londra. De asemenea, clientii cand cumpara, dau comenzi de mai multe camasi”, a mai spus Razvan Valceanu.

Camasile se adreseaza oamenilor cu venituri peste medii din zona de business.

Citeste si:

Produsele realizate la comanda sunt deocamdata doar pentru barbati, insa cei doi antreprenori au lansat si o colectie ready to wear cuprinde trei stiluri (business, cocktail si smart casual) disponibile pentru barbati, femei si copii.

Vor sa lanseze produse la comanda si pentru femei

“Vin si foarte multe femei in showroom. Ramanem in zona de business, de camasi, dar, clar vom viza si femeile mai ales avem o cerere mare de camasi cu body-uri din partea lor”, a afirma Irina Stoicescu, partenera de business a lui Razvan Valceanu si fondator al companiei de organizare de evenimente Trend Events.

De asemenea, brandul va introduce in curand vouchere de cadouri.

“Consider camasa ca fiind unul dintre cele mai distribuite cadouri si la barbati si la femei”, a afirmat Valceanu. Antreprenorul nu a precizat cate comenzi primeste in prezent, dar a spus ca isi doreste ca in urmatoarea perioada sa ajunga la 50-100 de camasi realizate pe comanda pe luna.

Pentru acest business lucreaza trei personae (incluzand cei doi antreprenori), insa Valceanu a afirmat ca in prezent recruteaza pentru zona de vanzari, productie si logistica.

Din 2014 se extind in strainatate

Producatorul are deocamdata un showroom in zona Domenii din Bucuresti, dar in urmatorul an vrea sa se extinda in mai multe magazine partenere din Bucuresti si din tara.

“Vor fi magazine partenere, nu deschise de noi. Vor fi magazine de tip concept store ori buticuri de lux. De asemenea, de anul viitor vom lansa o platforma pentru vanzari pe internet pentru ca online-ul este viitorul in orice nu doar in fashion. Insa inainte de a lansa platforma vrem sa formam o baza de cateva sute de clienti care sa cumpere camasi la comanda, iar apoi sa trecem pe zona de ready to wear si cea mass market. De asemenea, de anul viitor vrem sa iesim in afara tarii, primii pasi ii vom face pe online pentru ca deja primim comenzi de la prieteni, iar apoi prin distribuitori”.

Start-Up Wall-Street este un talk-show transmis in direct, in fiecare miercuri, de la ora 11.30, pe wall-street.ro si Radio Lynx. Moderatorul si realizatorul emisiunii este Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro), redactor sef al wall-street.ro.