Firma romaneasca despre care a scris si Wall-Street.ro a transmis miercuri un comunicat cu titlul "McDonald’s vrea sa puna stapanire pe cuvantul «fericire»".

Te pierzi cand cumperi un cadou? Un antreprenor roman vine cu o solutie "la cutie"

Te pierzi cand cumperi un cadou? Un antreprenor roman vine cu o...

Motivul contestatiilor in instanta - numele meniului pentru copii „Happy Meal”, introdus de lantul de restaurante McDonald's inca din 1979, se poate confunda cu marca "Happybox", acestia din urma dorind ca prin aceasta confuzie sa se bucure de renumele McDonald's. Happy Meal este un meniu special pentru copii care include o jucarie si un meniu special, puse intr-o cutie sau punga cu logo-ul McDonald's.

Printre argumentele enumerate de avocatii care reprezinta marca Happybox se numara faptul ca marca va fi utilizata pentru comercializarea de cadouri formate din servicii si vouchere, produse necuprinse in lista marcii McDonald’s ; diferenta canalelor de distributie: restaurante versus mediul on-line si respectiv librarii si, nu in ultimul rand, consumatorul vizat, in cazul McDonald’s fiind vorba despre copii, pe cand in cazul happybox, cadourile comercializate sunt create pentru adulti cu varste intre 18 si 45 de ani.

Citeste si:

„Cutia fericirii”, afacere cu capital 100% romanesc, a fost lansata oficial in luna Februarie a acestui an si, in spatele ideii de experiente-cadou, este o platfoma de promovare pentru zeci de antreprenori romani si afacerile lor.

„Prin happybox am adus in Romania un concept inedit, care a revolutionat piata cadourilor din Europa si speram sa se bucure de acelasi succes si in Romania. Ideea pe care se bazeaza happybox este tocmai aceea de a include intr-o cutie de cadou diferite tipuri de servicii, care pana acum au avut caracter intangibil. In afara de cuvantul „happy” din happybox, nu vad nici un alt element comun cu Happy Meal. Este pacat ca astfel de actiuni venite din partea unor corporatii mari, sa intimideze si sa descurajeze pe viitor antreprenorii si initiativele de afaceri romanesti", a declarat Marius Avram, directorul general happybox & Travel Studio.

Contactati de wall-street.ro, oficialii Microsoft nu au oferit un punct de vedere pana la publicarea materialului.