„In tara avem foarte putini clienti, peste 90% dintre ei sunt straini. La noi oamenii vin intr-o galerie si nu se gandesc ca ar putea cumpara, vin ca la muzeu. Dar nici nu se semnalizeaza ca ai putea cumpara, in strainatate ai pretul pe produs, ai o lista de preturi intr-un colt al galeriei sau stii ca poti cere o lista de preturi. Este ceva firesc sa cumperi arta. Nu e nimic anormal sa intrebi, sa negociezi intr-o anumita masura. Exista carti de economia artei, arta se vinde, este un produs cultural. Arta doar ca arta se incurajeaza mai mult in Romania fata de alte tari pentu ca este sustinuta de zona publica, pentru ca muzeele au bani de la stat, iar faptul ca iti vin niste bani te face sa fii foarte linistit, nu lupti pentru ei. In schimb, in strainatate, orice targ, orice bienala este cuantificata financiar, ti se spune cati vizitatori vin, cate bilete se vand, dar si cati bani aduce orasului”, afirma Oana Nasui.

La finalul lui 2010 sotii Oana si Cosmin Nasui au lansat Nasui Collection & Gallery, un business in domeniul artei contemporane, cei doi ocupandu-se de promovarea si vanzarea produselor artistilor romani.

Afla mai multe despre businessul celor doi cofondatori din textul:

Doi tineri fac antreprenoriat in arta: Romanii merg in galerii ca la muzeu, nu stiu ca pot sa cumpere

Doi tineri fac antreprenoriat in arta: Romanii merg in galerii ca la muzeu, nu stiu ca pot sa cumpere

Doi tineri fac antreprenoriat in arta: Romanii merg in galerii ca...