In cei trei ani de derulare a proiectului, peste 2,900 de antreprenori si potentiali antreprenori, dar si angajati si manageri din cadrul IMM-urilor au beneficiat de 6,500 de ore de cursuri si instruire pentru dezvoltarea aptitudinilor si a deprinderilor necesare pentru a deveni un antreprenor sau manager de succes. Avand ca obiectiv general promovarea culturii antreprenoriale in Romania, in cadrul proiectului s-au organizat 24 conferinte regionale, 24 sesiuni de instruire specifica, 24 ateliere de lucru si au fost dezvoltate 17 cursuri online.

"Antreprenorii sunt inovatori, sunt dornici sa invete si sa isi creeze o retea de contacte alcatuita din alti oameni de afaceri si parteneri. Cei mai multi dintre acestia gandesc global si au un impact semnificativ asupra comunitatii prin crearea de locuri de munca si prin sustinerea motorului cresterii economice. Pentru toate aceste motive, dezvoltarea unei culturi antreprenoriale si sprijinirea formarii cat mai multor antreprenori sunt doua masuri vitale pentru crearea unei fundatii puternice pentru crestere economica si dezvoltare", a declarat Camelia Horlaci (foto), Partener, Ernst & Young.

Pe langa componenta educativa din cadrul proiectului, peste 150 de companii active pe piata romaneasca au primit consultanta gratuita din partea Ernst & Young SRL si a S&T Romania SRL. Cele doua multinationale au oferit consiliere profesionala pentru reorganizarea afacerii in scopul cresterii competitivitatii produselor si serviciilor companiilor beneficiare ori au oferit asistenta in implementarea de instrumente IT pentru managementul IMM-urilor.

Cele peste 150 de companii consiliate, ca si cei peste 2,900 de participanti la cursuri au beneficiat si de formare si consiliere online.