Atitudinea: Un angajat este pasionat de organizatie si scopurile sale, fiind incitat de posibilitatea de a face parte din ea, scrie Entrepreneur.com.

Competenta: Un angajat are capacitatile si aptitudinile necesare pentru a-si duce la implinire scopurile, sau are abilitatile necesare pentru a invata.

Directia de gandire: Un angajat intelege importanta colaborarii cu colegii sai si vine la munca in fiecare zi pentru a isi accelera performantele si a invata lucruri noi, crescand impactul pe care el sau ea il poate aduce.

Iata ce probleme poate avea un angajat daca nu se incadreaza fix in centrul graficului de mai sus:

Citeste si:

1. Are o atitudine buna si competente ridicate, dar directia de gandire este gresita. Candidatul se va axa pe scopurile sale dar nu va fi dispus sa colaboreze pentru a creste performantele companiei, daca nu are beneficii personale.

2. Competenta si directie de gandire bune, dar atitudine gresita. Talentul va pleca deoarece nu sunt loiali organizatiei sau nu sunt conectati cu ceea ce trebuie sa faca.

3. Atitudine si directie de gandire bune, dar lipseste competenta. Acesta este angajatul entuziast, dar care pur si simplu nu poate fi eficient si nu poate aduce valoare adaugata, neputand invata.

Daca reusesti sa atingi cu fiecare angajat punctul central, compania ta va creste cu siguranta, deoarece fiecare angajat aduce valoare adaugata in mod constant. Daca vei gasi oameni cu toate trei competentele subliniate mai sus, angajeaza-i, gaseste-le un rol in firma, chiar daca nu ai, pe loc, o pozitie disponibila. Poti crea o pozitie speciala pentru el/ea si, cel mai probabil, nu vei regreta.