Agentia iLeo si divizia de aplicatii mobile Breeze Mobile, condusa de Dan Virtopeanu, a lansat BlitzApp, prima aplicatie mobila sincronizata cu reteaua de televiziune Blitz TV prezenta in statiile de metrou. Folosind aplicatia, utilizatorii pot transmite anunturi direct de pe telefonul mobil pe cele 300 de ecrane amplasate in statiile de metrou din Bucuresti, gratuit. Ce planuri au agentiile, afla mai jos.

Aplicatia ofera continut personalizat si actualizat, care cuprinde anunturi, infonews de proximitate, traseuri de metrou optimizate, clipuri video, jocuri si promotii. Anunturile sunt pastrate si in aplicatie si pot fi astfel accesate de catre toti utilizatorii acesteia.

BlitzApp este structurata in sase categorii. Sectiunile Magazin, Util si Anunturi aduc informatii despre evenimentele care au loc in oras, ofera un traseu optim pentru calatoriile cu metroul si prezinta cele mai noi anunturi postate de catre utilizatori. Caracterul interactiv al aplicatiei permite utilizatorilor sa transmita stiri cu text si imagine, vizibile in aplicatie dupa o validare prealabila. Sectiunile Club, Blitz TV si Jocuri pun la dispozitia utilizatorilor informatii si oportunitati de divertisment.

Trei sferturi din calatorii cu metroul au aplicatii pe mobil

"Am luat in calcul lansarea acestei platforme de aplicatii mobile pornind de la potentialul celor peste 300.000 de calatori ai metroului care folosesc un smartphone. Conform studiului pe care l-am efectuat la inceputul anului, trei sferturi dintre acestia au instalat aplicatii pe mobil, procentul fiind de 82% pe segmentul de varsta cel mai dinamic, de 14-34 ani”, spune Constantin Caciur, sales manager la Blitz TV.

In prezent aplicatia mizeaza pe venituri din publicitate, in viitor se iau in calcul proiecte speciale si venituri incasate de la utilizatori, conform lui Dan Virtopeanu, managing partner la Breeze Mobile. "Ne-am propus sa ajungem la 50.000 de instalari pana la finalul anului. Aplicatia este recent lansata, in prezent are circa 1.000 de instalari", a completat el.

"BlitzApp este o aplicatie de tip second screen prin care crestem gradul de interactiune cu cele 300 de ecrane instalate in statiile de metrou. Dorim astfel sa implementam primul ziar mobil din Romania. Suntem convinsi ca posibilitatea de a trimite gratuit anunturi pe oricare din cele 300 de ecrane va fi apreciata in mod deosebit de utilizatorii BlitzApp. Ne-am propus ca la finalul acestui an sa inregistram peste 50.000 de utilizatori ai aplicatiei, iar anul viitor sa depasim pragul de 100.000, mizand si pe cresterea numarului de smartphone-uri din Romania", a declarat Constantin Caciur, sales manager, Blitz TV.

Blitz TV este cea mai mare retea de digital signage din Romania, functioneaza ca o televiziune cu circuit inchis in locuri cu timp ridicat de asteptare si cuprinde ecrane in statiile de metrou, aeroport si aeronavele Tarom.

“BlitzApp se integreaza in timp real cu sistemul de rezervare al spatiilor de afisare anunturi in statiile de metrou si permite afisarea diferitelor informatii pe ecranele Blitz TV. Alta provocare a fost realizarea aplicatiei astfel incat anumite seciuni sa fie functionale si in situatia in care nu exista acces la internet”, a declarat Dan Virtopeanu.

Aplicatia poate fi descarcata din AppStore pentru telefoanele iPhone, iOS 6.0 si din Google Play pentru telefoanele Android, OS 2.3.

Cum ti se pare BlitzApp si initiativa iLeo? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Sursa foto: Telefon metrou: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri