Adresa de eMail este mai importanta decat numarul de telefon, adresa fizica a companiei sau alte date de contact. O cautare dupa adresa de mail deschide noi oportunitati de a interactiona cu persoana respectiva, este un instrument pe care il folosim toti in mod regulat.

Folosit in moduri corecte, putem folosi e-mail-urile pentru a atrage noi clienti. Trebuie doar sa ii convingem ca merita sa le deschida si sa le citeasca.

1. Deschide-ma! Pentru a primi cel mai important click, cel de deschidere al mail-ului, incepe prin a folosi nume reale in loc de porecle. Acest lucru stabileste faptul ca cel mai probabil esti un om real, nu spam. Foloseste de asemenea adresa domeniului tau, nu servicii gratuite precum Yahoo sau Gmail.

De asemenea, trebuie sa te adresezi personal – „draga cititorule” nu este acelasi lucru cu „draga Andrei”. De asemenea, gandeste-te la un subiect bun care sa defineasca cat mai clar despre ce este mail-ul.

Citeste si:

2. Fa e-mail-urile atractive. Incearca sa atragi interesul potentialilor clienti prin expertiza ta, arata-le ca esti cu adevarat pasionat de ceea ce faci. Nu te baza pe culori si cuvinte pompoase dar fara continut. Ofera chiar feedback scurt despre ceea ce ai observat in industria clientilor si cum ai putea imbunatati lucrurile.

Nu ezita sa compari cu concurenta lor pentru a-ti ilustra punctul de vedere. Asigura-te insa ca inainte de aceasta realizezi o cercetare amanuntita a pietei. De asemenea, nu face promisiuni desarte.

3. Trimite persoanelor interesate. Gaseste persoane de decizie din companie, care se ocupa de vanzari, marketing, sau ce departament este de interes pentru tine. Daca nu reusesti sa gasesti o adresa de e-mail, suna la companie si cere una. Multe companii nu ofera numere de telefon dar nu au nicio problema in a-ti oferi adrese de e-mail.

Dupa ce ai trimis mail-ul, asigura-te ca o sa faci si follow up. Arata-le ca esti o persoana reala si ca doresti sa primesti un raspuns. De asemenea, uneori mail-urile ajung in spam si un follow up le pot „propulsa” in inbox.