Stefania Stroe are 31 de ani si a avut ocazia sa dezvolte proiecte in cadrul unor companii precum Publimedia International, Monopoly sau Sugar Media. Practic, a lucrat mai multi ani alaturi de agentii media din Romania, inainte sa faca primii pasi in lumea antreprenoriatului, acum doi ani. Ea a lansat Butterfly Media Group la inceputul anului 2012.

Aici a observat si testat Stefania o nevoie a pietei de online – o comunitate de nisa.

“Am vazut ca targetul feminin devine din ce in ce mai important in cadrul campaniilor de comunicare ale brand-urilor, ca sunt studii care spun ca doamnele aduc din ce in ce mai multe venituri in gospodarie. Astfel, atentia pentru acest segment de public in mediul online a crescut considerabil, iar comunicarea cu bloggerii si jurnalistii trebuie simplificata cumva. De aceea am inceput sa lucrez la un instrument care sa ajute agentiile si brand-urile pentru a dezvolta si mentine o relatie cat mai buna cu presa online. Asa s-a nascut proiectul Digital Glamour”, spune ea.

"Digitalglamour va fi o comunitate adresata bloggerilor si jurnalistilor care scriu pentru targetului feminin in mediul online. Am creat aceasta platforma pentru ca mediul online evolueaza in continuare, iar brandurile si presa, respectiv bloggerii, cauta noi moduri prin care sa colaboreze mai eficient. Aceasta comunitate vine in intampinarea lor. In plus, ne ajuta sa centralizam datele de audienta la zi, dar si alte informatii relevante privind site-urile si blogurile pentru care scriu. Privind proiectul Digital Glamour, avem un feedback bun din partea bloggeritlor si jurnalistilor, in urma discutiilor pe care le-am avut cu o parte dintre ei”, subliniaza tanara.

Planurile pentru urmatorii doi ani sunt de a atrage cel putin 200 de bloggeri si 150 de jurnalisti din Romania si de a-I integra intr-o comunitate online activa si in continua cautare de oportunitati.

Citeste si:

Echipa are in plan si extinderea proiectului la nivel international. Au inscris proiectul Digital Glamour intr-o competitie organizata de un brand cunoscut si de interes pentru piata de IT si Web din centrul si estul Europei. Primul pas pe care vor sa il faca in piata internationala este lansarea proiectului in Marea Britanie, un obiectiv pentru care antreprenoarea a inceput discutii pentru dezvoltarea unor parteneriate locale cu agentii si oameni de comunicare din Londra.

Provocari la inceput de drum

Cu agentia lucrurile au venit de la sine, pe o piata solicitata de criza financiara, in care brand-urile cautau solutii eficiente, folosind din ce in ce mai mult mediul digital. “Au vazut ca e important sa livreze solutii care sa aduca rezultate masurabile si nu numai impact pe termen lung, ci si unul pe termen scurt, tangibil. Si, dupa cum spun ei, cele mai bune rezultate sunt aduse de continutul de calitate care vine in completarea expunerii media. Brandurile au devenit importante centre producatoare de continut si au nevoie de retele de distributie rapide, eficiente si eficace”.

Proiectul a inceput sa fie promovat in randul companiilor care detin brand-uri adresate unui target feminin, dar si la agentiile de media care gestioneaza astfel de brand-uri in Romania. Dar increderea in potentialul proiectului i-a motivat sa investeasca in continuare in proiectul Digital Glamour.

Investitia initiala a fost de circa 35.000 de euro, iar sursa de finantare e interna deocamdata. Platforma va avea si o rubrica de stiri si un blog, unde vor fi publicate noutati din mediul digital glamour international. Echipa va fi formata dintr-un project manager, un copywriter, colaboratori externi, iar la toamna planuieste si organizarea unui eveniment de lansare organizat in Bucuresti, in luna septembrie.

“Provocarile la deschiderea agentiei au fost ca la orice start-up, legate de buget, echipa si in general resurse limintate, lipsa unui nume pe piata, gasirea clientilor si chiar uneori nevoia de a educa piata, in cazul categoriei de companii fara reprezentanti de specialitate interni. Dar sunt lucruri care ne-au facut sa cautam permanent solutii alternative si sigur, ne-au impins catre inovatie. In timp am fost motivati de faptul am castigat clienti importanti, precum L'Oreal Romania sau Vitantis Shopping Center si a contat un networking foarte bun si experienta mea anterioara in vanzari”.