Ce platforma ar trebui sa folosesti? Desi este in general acceptat faptul ca ar trebui sa ai cel putin un videoclip de prezentare in care sa explici ce faci si de ce este foarte important, cat de lung trebuie sa fie clipul? Ce inseamna prea mult, dar prea scurt? Cate nivele de premiere trebuie sa existe? Sunt multe intrebari.

Pentru a oferi cateva linii directoare intr-un mediu destul de maleabil, compania de analiza HiveWire a incheiat parteneriat cu Shopify pentru a analiza 400.000 de campanii de crowfunding de succes de pe Kickstarter si Indiegogo.

Impreuna, ambele platforme vor atrage 4,35 miliarde de dolari pana in 2015. KickStarter s-a dovedit a fi mai de succes decat Indiegogo, atragand pentru proiecte de trei ori mai multe fonduri. In ceea ce priveste traficul, Kickstarter a atras peste 5,5 milioane de vizitatori unici in iulie in timp ce Indiegogo “doar” 2,3 milioane.

Citeste si:

Acest trafic mai ridicat inseamna implicit si rate de succes mai mari pe Kickstarter. Rata de succes pe aceasta platforma este de circa 43,4%, in timp ce pe Indiegogo este de pana la 17,1%.

In general, campaniile care au fost finantate au durat 35 de zile, ofera 9 niveluri de castiguri pentru cei ce investesc, au 8 update-uri in luna respectiva, fondatorul campaniei are, in medie, 923 de prieteni si suma medie investita de cei interesati este de 87$. Videoclipul de prezentare dureaza, in medie, 3 minute si 4 secunde. Vezi infograficul de mai jos pentru mai multe informatii.