Marian Rosca are 34 de ani si a lucrat de peste 10 ani in domeniul comercial, pentru firme nivel national si internatioal, in mai multe industrii (telecom, bricolaj, finante, medical) fiind in contact permanent cu clienti de diferite tipuri (mici, mari, privati, publici). “Experienta comerciala m-a ajutat sa inteleg foarte bine atat nevoile comerciantilor cat si cele ale clientilor. Proiectul wikideal.ro sintetizeaza, intr-un fel, toata aceasta experienta.

Pasiunea pentru solutii online a pornit ca un hobby, dar a devenit o adevarata pasiune. Intre timp, au mai fost si alte proiecte, printre care merita mentionate: www.meniul-zilei.ro, care s-a vandut ulterior la meniulzilei.info”, spune el.

Wikideal este deci un proiect gandit, creat si dezvoltat aproape exclusiv de el. “Se spune ca daca vrei sa ai succes,fie creezi un produs nou, care nu mai exista, fie iei un produs existent si il faci mai bun. Proiectul Wikideal.ro face parte din a doua categorie, putand fi comparat cu site-urile de asa-numite «reduceri»”,spune Marian.

Ca diferente, pe platforma Wikideal comerciantii isi pot promova reducerile gratuit, fara niciun cost, si clientii pot accesa oferte prin trimiterea unui SMS – fara sa fie nevoie sa listeze vouchere sau sa plateasca prin card.

Citeste si:

Concret, ficare oferta postata pe site are un cod. Clientul trimite prin sms cuvantul "wiki" si "codul ofertei" la un numar scurt. Primeste inapoi, tot prin sms, codul de acces la oferta pe care il prezinta comerciantului (fie in magazinul offline sau online), pentru a beneficia de oferta dorita.

El se arata circumspect in ceea ce priveste micsorarea “pietei cupoanelor”. “Faptul ca foarte multe proiecte de reduceri au iesit din piata, nu inseamna ca piata s-a micsorat. Dupa cate vedem, marii jucatori au crescut foarte mult
si declara acest lucru in mod deschis. Asimilarea platformei www.wikideal.ro cu Groupon este plauzibila, avand in vedere ca este vorba de promovarea si accesul la oferte speciale, promotii. Insa Wikideal.ro este special prin ingredientele specifice pe care le are: gratuitate totala pentru comercianti, acces foarte facil, printr-un singru sms pentru clienti. Daca ne referim la esecul Groupon, motivatia lor a fost ca rata de penetrare a internetului in Romania este redusa, ceea ce este fals. Parerea mea este ca sistemul Groupon, pe care se bazeaza si alti jucatori din piata, este invechit si trebuie adaptat”, considera el.

Wikideal s-a deschis recent, antreprenorul aflandu-se in discutii cu mai multi comercianti. Experienta este insa una dificila – unora nu le vine sa creada ca ii promoveaza gratuit, altii au avut experiente neplacute cu alti jucatori si sunt reticenti, altii au inteles sistemul si au inceput colaborarea.

Consideri ca proiectul tanarului va avea succes? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.