Evenimentul a avut loc la Biblioteca Nationala, unde echipele si-au disputat victoria in 4 meciuri, a cate 5 runde business, fiecare antreprenor avand la dispozitie 25 de secunde pentru fiecare runda pentru a convinge juriul de potentialul ideii lor. Fiecare concurent a avut ocazia sa arate ca start-up lui are cele mai bune sanse de succes, la categoriile echipa, realizari, model de business, financiar & propunerea de investitii si freestyle.

Juriul primei editii a competitiei Get in The Ring Romania a fost format din Mihai Sfintescu - investitor si partener la 3TS Capital, Andrei Pitis - tech angel si business investor si Claudiu Vrinceanu – jurnalist de business, redactor-sef al publicatiei wall-street.ro.

Juriul a ales castigatorii fiecarei runde, iar pentru meciul din finala, decizia a fost a publicului, acesta avand posibilitatea de a vota echipa castigatoare a Get in The Ring Romania.

Start-up-ul care a castigat competitia si care va reprezenta Romania in competitia regionala de la Sofia (17 noiembrie 2014) este Axosuits. Axosuits este o firma de tehnica medicala care produce exoscheleti de putere mare pentru domeniul medical. Aceste dispozitive pot fi folosite pentru cresterea calitatii vietii in cazul pacientilor paraplegici si varstnicilor. Tehnologia in sine nu este noua, dar Axosuits o face accesibila si integrata in ecosistemul modern de dispozitive inteligente.

”Costurile asociate sistemului medical sunt peste tot mari. Bugetele sunt peste tot limitate. In fiecare tara exista interes pentru reducerea costurilor din partea asiguratorilor, pentru scoaterea din izolare a pacientilor si pentru integrarea lor pe piata muncii. Deci produsul nostru are beneficii pe mai multe straturi – economic, medical, social” - declara Andras Kapy, fondatorul Axosuits si cel care a sustinut pitch-ul in cadrul Get in The Ring.

Get in The Ring este un concept international care a fost adus prima data in Romania de catre GEA Strategy & Consulting si Junior Achievement Romania, pentru a sprijini start-up-urile sa-si prezinte ideile intr-un format atractiv, astfel incat sa castige ”early adopters” si potentiali parteneri si investitori.

”Am mai fost la sesiuni de pitching, dar Get in the Ring are un format aparte, nu eram pregatit pentru runda a doua si atunci au inceput emotiile serioase. Diferenta majora este ca evenimentul e cat se poate de public, deci nu vorbim de unul cu circuit inchis, unde sunt doar investitori. Aici te vede lumea, trebuie sa iesi din barlog, din garaj si asta ii ajuta pe antreprenorii care nu au facut inca pasul acesta”, - declara Andras Kapy, Axosuits, castigatorul Get in The Ring Romania.

Start-up-urile care au participat in finala Get in The Ring Romania:

1. Atelierele Pegas continua traditia mult iubitului brand romanesc, adaptand modelele bicicletelor la un public urban. Fondatorii companiei se pregatesc sa duca bicicletele Pegas pe culmi europene si apoi pe piata americana.

2. Axosutis, companie care produce exoscheleti de putere mare pentru domeniul medical.

3. Granteur.eu, o platforma de social media care permite ONG-urilor sa gaseasca parteneri pentru proiectele finantate de UE si posibilitati de finantare viitoare.

Citeste si:

4. Serve hotel, aplicatie pentru turisti prin intermediul careia acestia au la dispozitie toate facilitatile hotelului la care sunt cazati direct de pe smartphone sau tableta.

5. Safe Drive, aplicatia de mobil care te premiaza pentru ca nu utilizezi telefonul in timp ce conduci. Punctele sunt apoi folosite pentru achizitionarea de produse la pret redus de la companiile partenere.

6. The Pole Society, aplicatia de advertising mobile to outdoor. Este prima solutie din lume care permite crearea unui poster si streaming-ul sau direct din smartphone sau tableta pe un ecran outdoor digital. Serviciul este disponibil in Romania, Irlanda si Brazilia.

7. Traderion, tool-ul de recrutare pentru industria financiara, dezvoltat pentru evaluarea celor mai bune talente, folosind un mediu care simuleaza activitati profesionale.

8. Zenno este primul dispozitiv intuitiv si open-source de automatizare a casei care ofera control utilizatorului asupra unei game largi de electrocasnice, folosind smartphone-ul sau Google Glass.

Initiat de catre Centrul Erasmus pentru antreprenoriat (ECE), in 2009, Get in the Ring ofera strat-up-urilor din intreaga lume un podium la nivel mondial si sansa de a intalni investitori si posibili parteneri. Evenimentul a crescut de la un eveniment local, la o miscare globala, in cei 5 ani, participand deja 3.000 de start-up-uri si rezultand peste 6 milioane euro in investitii, anul acesta evenimentul fiind organizat in 64 de tari din intreaga lume.